تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب توانمندیها و فرصت های سرمایه گذاری استان فارس منتشر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون برنامه ریزی استاندار فارس : کتاب توانمندیها و فرصت های سرمایه گذاری استان فارس منتشر می شود خبرگزاری پانا: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس گفت : به منظور معرفی ظرفیت ها و توانمندیهای استان پهناورفارس در بخش های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری کتاب فرصت های سرمایه گذاری استان تهیه شده که بزودی چاپ و منتشر خواهد شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي ساعت 11:23

خبرگزاری پانا+سرمایه

به گزارش خبرگزاری پانا، ساسان تاجگردون اضهار داشت: این کتاب در شش فصل تنظیم شده که در فصل اول سیمای عمومی استان شامل پیشینه تاریخی ،اقلیم ،جغرافیای طبیعی و سیاسی و مشخصات جمعیتی استان درج شده است .

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس ادامه داد: در فصل دوم نیز سیمای اقتصادی استان فارس تشریح شده که در آن به وضعیت تولیدناخالص داخلی استان ،نظریه توسعه پایدار استان و سهم و رتبه استان در تولید برخی محصولات کشاورزی و به زیرساخت های صنعتی ،نفت و گاز و پتروشیمی اشاره شده است .

تاجگردون گفت : در فصل دوم وضعیت بخش های تجارت ،گردشگری،خدمات برتر پزشکی و حمل ونقل و تحصیلات عالیه استان تشریح شده است .

او افزود : معرفی مشوق های سرمایه گذاری استان در شهرک ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی استان از دیگر موارد مندرج در کتاب توانمندیها و فرصت های سرمایه گذاری استان فارس می باشد.

تاجگردون با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذاری خارجی در استان گفت ،در کتاب توانمندیها و فرصت های سرمایه گذاری استان دوفصل مجزا تحت عنوان سرمایه گذاری خارجی در نظرگرفته شده که در آن به نحوه و راهنمای پذیرش سرمایه گذار خارجی و مزایای ثبت سرمایه خارجی در سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و خدمات قابل ارایه اشاره شده است .

تاجگردون اظهار داشت : فصل پایانی کتاب به پرسش و پاسخ های مرتبط با سرمایه گذاری خارجی درباره اطلاعات عمومی ،قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری ،نظام پذیرش ،انتقالات ارزی ،مسائل و تسهیلات و معافیت های مالیاتی و گمرکی و تسهیلات ورود و اقامت سرمایه گذاران خارجی پرداخته است .

او افزود :طرح های فرصت های سرمایه گذاری همراه با تصاویردر بخش های مختلف اقتصادی نیز از دیگر مفاد کتاب توانمندیها و فرصت های سرمایه گذاری استان می باشد.

این مقام ارشد برنامه ریزی استان فارس اضافه کرد :در تهیه و انتشار کتاب توانمندیها و فرصت های سرمایه گذاری استان فارس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و دیگر سازمانها و ادارات کل همکاری ارزنده ای داشته اند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن