تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813018690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ ته جدولی ها با طعم انتقام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیش بازی - لالیگا / جنگ ته جدولی ها با طعم انتقام خبرگزاری پانا: هفته هفدهم لالیگا با جدال تیم های ته جدولی کوردوبا و گرانادا به پایان می رسد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي ساعت 09:17

خبرگزاری پانا+پیش بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، هفته هفدهم لالیگا پس از شگفتی های شب دوم که با شکست رئال و بارسلونا همراه شد امشب با یک بازی به پایان خواهد رسید.   کوردوبا – گرانادا / ساعت 23:15 جدال ته جدولی ها به مراتب می تواند از تیم های بالای جدول جذاب تر باشد، کوردوبا که در ورزشگاه 20 هزار نفری الکارگانگل میزبان گرانادا است تا پایان هفته شانزدهم با یازده امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار دارد و اگر در این بازی هم با شکست از زمین خارج شود احتمال رسیدنش به رده بیستم وجود دارد. شاگردان دوکیچ تنها مربی صرب لالیگا امیدوارند بتوانند با کسب دومین برد فصل با یک پله صعود کمی به آینده امیدوار باشند.  اما در مقابل گرانادا تیم رده هجدهمی لالیگا 13 امتیاز دارد، آنها سفری کوتاه به شهر همسایه خود داشته اند تا بتوانند کمی اوضاعشان را بهبود بخشند. تنها برد در این مسابقه می تواند تیم کاپاروس را از این رده جدا کند. آنها با برد در این مسابقه حداقل یک پله صعود خواهند کرد اما اگر بتوانند حریف را در ورزشگاه خانگی با اختلاف 4 گل شکست دهند می توانند جای لاکرونیا را در رده شانزدهم بگیرند.  دو تیم در ماه گذشته دو بار در کوپا دل ری با هم روبرو شده اند که در مجموع گرنادا با برتری 2 بر یک توانست مجوز حضور در یک هشتم نهایی را بگیرد و حریف سویا در این مرحله شود. شاید این بازی فرصت خوبی برای کوردوبا باشد تا انتقام حذف در جام حذفی را مقابل تماشاگرهای خودی بگیرد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن