تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820245488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بستر سازی فرهنگی از رسالت های مربیان پیشتازان و فرزانگان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در گفت و گو با پانا: بستر سازی فرهنگی از رسالت های مربیان پیشتازان و فرزانگان است خبرگزاری پانا: رییس سازمان دانش آموزی اذربایجان غربی گفت: مربیان پیشتازان و فرزانگان طلایه داران و بستر سازان فرهنگ و فرهنگ سازی در جامعه هستند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي ساعت 08:33

خبرگزاری پانا+

علی سیفی نیا در حاشیه دوره آموزشی مدرسین سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اشاره به لازمه توجه به مربیان پیشتازان و فرزانگان اظهار داشت: مربیان فعال در حوزه تشکل های سازمان دانش آموزی فاکتور علاقه مندی را به همراه خود دارند که این موضوع در افزایش بهره وری و بسترسازی فر هنگی آنان برای دانش آموزان نقش مهمی را ایفا می کند و باید توجه ویژه ای به مجموعه مربیان سازمان دانش آموزی داشته باشیم.
وی در ادامه به دوره جدید سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت: سازمان دانش آموزی در دوره پوست اندازی قرار دارد و به نوعی دوره مهمی از زندگی این نهاد در حال سپری است که پس از چندین سال اغما و خاموشی اکید، امسال شاهد تحولات گسترده و برنامه های فرهنگی – تربیتی برنامه ریزی شده از سوی معاونت پرورشی وزراتخانه و سازمان های دانش آموزی استان ها هستیم که در این راه به کمک مربیان کاربلد پیشتازان و فرزانگان نیاز مبرم خواهیم داشت.
سیفی نیا پرداختن به تربیت اجتماعی دانش آموزان را از رسالت های اصلی سازمان دانش آموزی در استان عنوان کرد و اذعان داشت: رکن تشکیلاتی سازمان دانش آموزی در تربیت و اجتماعی تر شدن نوجوانان و جوانان نقش مهمی را ایفا می کند و هدف آن نیز تربیت مدیرانی برای اینده و آموزشی و پرورشی توسعه یافته می باشد.
وی ادامه داد: سازمان دانش آموزی محور توسعه علمی، آموزشی، فرهنگی ، پرورشی و حتی اقتصادی کشور محسوب می شود که مدتی به حالت راکد درآمده بود ولی با دستور رییس جمهور و وزیر آموزش و پروش احیای این مجموعه در دستور کار قرار دارد و باید کار مضاعف را در سازمان دانش آموزی شاهد باشیم.
رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در رابطه با برنامه های محول شده به سازمان دانش آموزی نیز گفت: موضوع پرسش مهر رییس جمهور و جشنواره تلاش از جمله مهمترین برنامه های سازمان دانش آموزی در سال جاری است که کمک تمامی مربیان و مدرسین را نیاز دارد.
سیفی نیا ادامه داد: طرح های مختلف اقتصادی را نیز در سازمان دانش آموزی پیگیر هستیم که با تحقق 100 درصدی این برنامه ها بسیاری از مشکلات مربوط به این حوزه حل خواهند شد.
وی به عملکرد خبرگزاری پانا در 6 ماهه گذشته نیز اشاره کرد و گفت: خبرگزاری پانا به عنوان تریبون تأثیرگذار آموزش و پرورش و بخصوص سازمان دانش اموزی نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف مجموعه دارد که با توجه اهمیت این رکن سازمان دانش آموزی ، از ابتدای تابستان امسال تغییر و تحولی در این بخش صورت گرفت قرار گرفتن در بین استان های موفق نتیجه این امر شد.
سیفی نیا در بخش دیگر سخنان خود گفت: سال تحصیلی آینده سازمان دانش آموزی ، متولی ساماندهی به لباس مدارس و سرویس های مدارس نیز می باشد که این موضوع می تواند کمک وافری به مشکلات اقتصادی و همچنین ساماندهی این دو موضوع شود که به کمک مدیریت های آموزش و پرورش نواحی و مناطق نیار مبرم خواهیم داشت.
رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش بوکان گفت: دوره آموزشی مدرسین تشکیلات دانش اموزی جزو برنامه های اولویت دار سازمان دانش آموزی است که توسط مدیریت آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی بوکان به نحو احسن برگزار گردید.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن