تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820498552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال 40 هزار نفر در مسابقات قرآني اوقاف در مرحله شهرستاني در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ دي ۱۳۹۳ (۲۳:۴۱ب.ظ)
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم: استقبال 40 هزار نفر در مسابقات قرآني اوقاف در مرحله شهرستاني در قم مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم گفت: هر کس وارد بوستان قرآن شود راه سعادت را خواهد يافت و هيچگاه گمراه نخواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم در مراسم اختتاميه سي و هفتمين دوره مسابقات سراسري قرآن کريم سازمان اوقاف در استان قم در سالن همايش‌هاي مجتمع فرهنگي امامزاده سيد علي(ع) با بيان اينکه تمسک به قرآن در کنار پيروي از اهل بيت(ع) راه نجات بشريت است اظهار کرد: قرآن نسخه شفابخشي است که اگر به آن عمل کنيم هيچگاه دچار گمراهي نخواهيم شد.
وي افزود: امسال بيش از 40 هزار نفر در مسابقات قرآني اوقاف در مرحله شهرستاني در قم شرکت کردند که اين استقبال بسيار چشمگير است همانطور که در طول تاريخ هم مشاهده مي‌کنيم قاريان، حافظان و مفسران قرآن در شهر قم بسيار فراوان بوده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمين شوزب شيري با بيان اينکه نوجوانان و جوانان دختر و پسر قم، در رشته‌هاي مختلف قرآني طي اين دوره از مسابقات بسيار خوش درخشيدند خاطرنشان کرد: 300 نفر از مرحله شهرستاني در قم به مسابقات استاني راه يافتند و در رشته‌هاي گوناگوني مانند قرائت، ترتيل، حفظ، اذان، ابتهال و جمع‌خواني با يکديگر رقابت کردند.
وي با بيان اينکه هر مشکلي که براي انسان به وجود مي‌آيد بر اثر عملکرد خودش است ادامه داد: قرآن کريم بر روي اين موضوع صحه گذاشته و راه نجات هم در کتاب خدا آمده و اگر آدمي به آيات قرآن عمل کند هيچگاه دچار گمراهي و اشتباه نخواهد شد.
شيري خاطرنشان کرد: ثمره و بهره واقعي از قرآن را صالحان و مومنان حقيقي به مبدأ و هستي جهان مي‌توانند ببرند.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم با بيان اينکه بايد تلاش کنيم تا حلاوت قرآن را در قلب‌هايمان احساس کنيم گفت: اگر قرآن را داشته باشيم هيچ وحشتي نخواهيم داشت.
وي با اشاره به اينکه برگزاري چنين مسابقاتي پيشکشي است به تمام حافظان، قاريان و مفسران قرآن در طول تاريخ قم گفت: قرآن به انسان، عصمت و طهارت مي‌بخشد.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم با بيان اينکه هر کس وارد بوستان قرآن شود راه سعادت را خواهد يافت گفت: اميدواريم برگزاري اين دوره از مسابقات موجب آشنايي و انس هر چه بيشتر مردم به ويژه جوانان قمي با کلام وحي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن