تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820062152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدير وزير ورزش و جوانان از استاندار خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۴۹ب.ظ)
به دليل برگزاري باشکوه مسابقات کشتي فرنگي جهان صورت گرفت تقدير وزير ورزش و جوانان از استاندار خوزستان وزير ورزش و جوانان از استاندار خوزستان به خاطر ميزباني شايسته نخستين دوره مسابقات کشتي فرنگي جام باشگاه هاي جهان تقدير کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، محمود گودرزي با ارسال لوح سپاس از حمايت و کوشش هاي بي دريغ دکتر مقتدايي استاندار خوزستان براي برگزاري منظم و باشکوه نخستين دوره مسابقات کشتي فرنگي جام باشگاه هاي جهان به ميزباني شهرستان آبادان قدرداني کرد.
متن اين تقديرنامه به شرح زير است:
حمد وسپاس خداوند هستي بخش را که دل جمله مردمان و واليان را به هم پيوند زد تا اکسير عشق به خدمت را فزوني بخشد.تبلور اين همدلي و همبستگي،توسعه و سازندگي خطه دلاور پرور خوزستان در عرصه هاي دفاع مقدس و ميادين ورزشي را فراهم نموده است.بر هيچ کس پوشيده نيست که همت و تلاش مديران و مسئولان اين ديار،دغدغه اي جز رشد و بالندگي آن نخواهد بود و تا پاي جان بر چنين اهداف ارزشمندي استوارند.
بر خود فرض مي دانم از مساعي و کوشش بي دريغ جنابعالي در برگزاري منظم و باشکوه نخستين دوره مسابقات کشتي فرنگي جام باشگاههاي جهان در سال 93 به ميزباني شهرستان آبادان،قدرداني نموده و کسب مقام قهرماني تيم کشتي شهرستان انديمشک را نيز به آن برادر بزرگوار تبريک عرض نمايم.
از درگاه ايزد منان تداوم عزت؛سلامت و توفيق روزافزون خدمتگزاران صديق ملت شريف ايران،بويژه مردم خونگرم استان خوزستان را در عرصه هاي مختلف مسئلت مي نمايم.
يادآور مي شود، نخستين دوره ليگ جهاني کشتي فرنگي روزهاي 13 و 14 آذرماه به ميزباني شهرستان آبادان برگزار شد که در پايان اين رقابت ها تيم مرکز جراحي پاستور شهرستان انديمشک موفق شد مقام قهرماني را به خود اختصاص دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن