تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819836325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدید نمایشگاه جشنواره تسنیم تا 17آذر ماه/ اهدای جوایز میلیونی به برگزیدگان این جشنواره


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معدنی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران
تمدید نمایشگاه جشنواره تسنیم تا 17آذر ماه/ اهدای جوایز میلیونی به برگزیدگان این جشنواره
مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران از تمدید نمایشگاه جشنواره تسنیم تا 17آذر ماه خبر داد.
نرگس معدنی‌پور مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره تسنیم در دو بخش خلاقیت‌های فرهنگی-هنری و ابتکارات جامعه محور از مد و پوشش اسلامی- ایرانی و نیز بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها با عنوان دو محور اصلی نقش خلاقیت‌های فرهنگی- هنری جشنواره تسنیم یاد کرد و اظهار داشت: لزوم متناسب سازی پوشش‌های اجتماعی بر اساس سبک زندگی اسلامی- ایرانی و نیز بهره گیری از تمامی مواد دور ریز مهم ترین هدف این دو محور جشنواره بوده است.
 
وی با بیان اینکه در شرایط اجتماعی امروز مد و پوشش اسلامی- ایرانی از جایگاه ویژه‌ای به عنوان یکی از شاخص‌های سبک زندگی برخوردار است مهم ترین آسیب جدی انقلاب و جامعه اسلامی در این مرحله از انقلاب اسلامی را فقدان شیوه مطلوب زندگی اسلامی و الگوهای رفتاری مناسب با جامعه و نظام خانواده اسلامی دانست و افزود: قطعا زنان در  این  میان از نقش اساسی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی- ایرانی برخوردار خواهند بود چراکه امروزه این قشر از جامعه از سهم 50درصدی را در نقش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ایفا می‌کنند.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با  تاکید بر اینکه تمامی موارد اشاره شده موید اهمیت برنامه ریزی صحیح برای زنان است تصریح کرد: جشنواره تسنیم اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در صدد تحقق این مهم بوده است.

معدنی‌پور به 30هزار فراخوان در رابطه با محور مد و پوشش اسلامی- ایرانی در سطح مراکز 22گانه و نیز مراکز علمی و تخصصی مربوط بر این حوزه جهت ارسال طرح‌های مناسب اشاره کرد و گفت:‌ از میان صدها اثار ارسالی و پس از چندین مرحله  داوری 80اثر به نمایشگاه پایانی تسنیم راه یافته به طوری که امروز در معرض دید تمامی علاقمندان قرار گرفته است.

وی از مسابقه عکس زن و زندگی شهری با محوریت پوشش اسلامی- ایرانی و ارسال چهار هزار اثر در این حوزه با عنوان بخش دیگری از این جشنواره یاد کرد و اظهار داشت: تصاویر ارسال شده بیانگر آن است که پوشش اسلامی- ایرانی نه تنها هیچ محدودیتی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و خانواده ایجاد نکرده بلکه سبب پیشبرد بهتر اهداف شده است.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران بهره گیری از تمامی مواد دور ریز اعم از ظروف یک بار مصرف، خرده کاغذ، شیشه را مهم ترین هدف محور بهترین‌ها از دور ریختی‌های جشنواره تسنیم عنوان کرد و افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان با مشارکت اساتید و دانش آموختگان رشته هنر در مناطق 22گانه شهر تهران و در تمامی خانه‌های تسنیم سرای محلات اقدامی جهت پاسخ به منویات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری با عنوان اقتصاد و فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی بوده که توجه ویژه بانو
ان به عنوان یکی از ارکان اصلی خانواده در بهره گیری از اقلام دور ریختنی سبب حل بسیاری از مسائل در اقتصاد خانواده خواهد شد.
معدنی‌پور به برپایی نمایشگاه دستاوردهای سومین دوره جشنواره تسنیم زنان محلات شهر تهران در بوستان گفت‌وگو از نهم دی ماه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: نمایش آثار برگزیده در صد و پنجاه غرفه خواهد بود تا حدی سبب استقبال شهروندان و به خصوص زنان شده است که بر خلاف اعلام‌های پیشین تا 17 دی ماه تمدید خواهد شد.

وی از اختصاص غرفه فروش در این نمایشگاه  خبر داد و گفت: شهروندان تهرانی می‌‌توانند برندهای مطرح را با کمترین قیمت از این غرفه‌ها خریداری نمایند.

*بازدید روزانه 8هزار نفر از نمایشگاه تسنیم

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به بازدید روزانه 8هزار نفر از این نمایشگاه افزود: غرفه نذر فرهنگی یکی دیگر از بخش‌های این نمایشگاه است که تمامی زنان و مردان شهروندان تهرانی برخوردار از هر گونه تخصص و مهارت می‌توانند جهت کمک به زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنان در این غرفه‌ها ثبت نام کنند.

معدنی‌پور در پایان به اهدا جوایز به برگزیدگان این جشنواره اشاره کرد و گفت: عصر امروز به 39نفر از برگزیدگان این جشنواره جوایز نقدی اهدا خواهد شد که مبالغ این جوایز برای نفرات اول تا سوم به ترتیب 2،3و 1 میلیون خواهد بود.

گفتنی است؛ نمایشگاه سومین دوره جشنواره تسنیم با از ساعت 9صبح تا 19عصر در محل بوستان گفت‌وگو تهران برپاست.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن