تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818813839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور مدیر عامل شرکت آبفای قزوین کلنگ احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی زیاران به زمین خورد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور مدیر عامل شرکت آبفای قزوین
کلنگ احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی زیاران به زمین خورد
طی مراسمی و با حضور مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان قزوین و فرماندار آبیک و مسئولان این شهرستان، کلنگ احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی روستای زیاران به زمین خورد.

خبرگزاری فارس: کلنگ احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی زیاران به زمین خورد



به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، ظهر امروز با حضور محمد محمدعلیزاده مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان قزوین، عبدالحسین داداشی فرماندار شهرستان آبیک، غلامرضا اخلاقی بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک، اعضای شورای بخش مرکزی و شورهای اسلامی روستای زیاران، کلنگ احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی روستای زیاران از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک به زمین خورد.
مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: کلنگ پروژه مخزن 2 هزار متر مکعبی روستای زیاران در راستای سفر نمایندگان مجلس استان قزوین و معاونت عمرانی استاندار قزوین مبنی بر رفع مشکل کمبود آب در فصول بهار و تابستان امروز به زمین خورد.
محمد محمدعلیزاده افزود: قرار بود مخزن 500 متر مکعبی در روستای زیاران احداث شود که به دلیل مشارکت مردم این روستا، قرار است مخزن 2 هزار متر مکعبی با 5 میلیارد ریال اعتبار احداث شود که از این میزان اعتبار، 3 میلیارد ریال از محل خودیاری مردم و 2 میلیارد ریال از اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک از سوی فرمانداری تأمین می‌شود.
وی ادامه داد: به دلیل توپوگرافی روستای زیاران، در فصول بهار و تابستان مردم بالادست این روستا از آب بهره‌مند هستند اما مردم پایین‌دست با کمبود آب مواجه می‌شوند که تصمیم گرفتیم این مخزن احداث شود و به طور مساوی و هم‌زمان مردم روستای زیاران از آب شرب برخوردار شوند.
این مسئول تصریح کرد: احداث مخزن روستای زیاران برای افق سال 1415 است و پس از آن نیازی به مخزن نداریم.
مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان قزوین اضافه کرد: پیش‌بینی شده پروژه مخزن 2 هزار متر مکعبی روستای زیاران تا شش ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
فرماندار شهرستان آبیک نیز در این مراسم عنوان کرد: احداث پروژه مشارکتی مخزن دو هزار متر مکعبی در روستای زیاران، فتح بابی برای اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این روستا خواهد بود.
عبدالحسین داداشی افزود: با همکاری و مساعدت شوراها و دهیاران در نظر داریم پروژه‌هایی که 25 تا 30 سال در زمین مانده است را تکمیل و افتتاح کنیم.
وی ادامه داد: با احداث پروژه مخزن 2 هزار متر مکعبی روستای زیاران در فصول گرم سال شاهد کم‌آبی در این روستا نخواهیم بود که امید است تا شش ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.
رئیس شورای اسلامی روستای زیاران نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک عنوان کرد: یک مخزن آب 800 لیتری در روستای زیاران وجود دارد که پاسخگوی مردم در فصول گرم سال نیست و مردم با کمبود آب مواجه می‌شوند.
رامزاد کشاورز افزود: دو حلقه چاه آب در پایین دست روستای زیاران و یک حلقه چاه در شمال شرقی این روستا قرار دارد که با احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی در فصول گرم سال همه مردم روستا از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.
وی ادامه داد: برای احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی با پیمانکار قرارداد لازم منعقد شده و تا شش ماه آینده شاهد افتتاح این مخزن خواهیم بود.
این مسئول خاطرنشان کرد: مردم روستای زیاران مردم در فصول بهار و تابستان فقط یک تا دو ساعت آب شرب داشتند که با احداث و افتتاح مخزن 2 هزار متر مکعبی در فصل تابستان این مشکل برطرف می‌شود.
انتهای پیام/77006/ن۳۰

93/10/14 - 15:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن