تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820854337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهداي 200 پرس غذاي گرم به ايتام و خانواده هاي تحت حمايت در مياندرود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۳۳ب.ظ)
اهداي 200 پرس غذاي گرم به ايتام و خانواده هاي تحت حمايت در مياندرود مدير کميته امداد مياندرودگفت 645نفر حامي خير حمايت از 148 نفر ازايتام کميته امداد مياندرود را به عهده دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير کميته امداد امام خميني (ره) مياندرود از اهداي200 پرس غذاي گرم به ارزش بيست و چهار ميليون ريال توسط فرد خير و نيکوکار به مددجويان تحت حمايت اين شهرستان خبر داد.
علي ابراهيمي اظهار داشت: اين 200پرس غذاي گرم با توجه به شناخت و نيازسنجي از خانواده هاي نيازمند شهرستان در اسرع وقت در بين آنان توزيع شد.
ابراهيمي از کليه حاميان و خيرين و مردم ولايتمدار شهرستان دعوت کرد تا با کمک ها و حمايت هاي نقدي وغيرنقدي خود همچون گذشته، گامي در جهت رفع مشکل خانواده هاي تحت حمايت برداشته و امدادگران را در اين امر خداپسندانه حمايت نمايند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن