تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استحکام پايه هاي کشورهاي اسلامي با اتحاد ميان مسلمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۴۷ب.ظ)
چمران به مناسبت هفته وحدت تاکيد کرد: استحکام پايه هاي کشورهاي اسلامي با اتحاد ميان مسلمان رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با تبريک هفته وحدت گفت: اتحاد ميان مسلمانان پايه هاي کشور را مستحکم مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي چمران، رئيس شوراي اسلامي شهر تهران، در سخنان پيش از دستور خود در يکصد و بيستمين جلسه که يک شنبه، چهاردهم دي ماه سال 93، برگزار شد با تبريک ميلاد مسعود خاتم الانبيا- پيامبر مهر، محبت و مهرباني و آغاز هفته وحدت گفت: هفته وحدت با هدف اتحاد بين مسلمانان به مانند صدر اسلام که موجب وحدت و اتفاق ميان مسلمانان شده بود، نامگذاري شده است.
وي ادامه داد: متأسفانه امروز شاهد تشدد و اختلافات فراوان هستيم، وعده اي با عنوان اسلام (همچون داعش) بدترين ضربه ها را به جامعه اسلامي وارد مي کنند تا موجب انشقاق بزرگ بين مسلمين شوند و برنامه دشمنان را پياده کنند.
چمران افزود: اميدواريم اين اتحاد و همدلي به مانند اتفاقي که در زمان پيامبر (ص) وجود داشت، موجب اتفاق بين مسلمانان شده و پايه هاي کشورهاي اسلامي را مستحکم کند.
وي با اشاره به نامگذاري اين هفته پس از انقلاب شکوهمند اسلامي و همزمان با ميلاد پيامبر اسلام (ص) گفت: در اين هفته برنامه هايي همچون برگزاري مسابقات قرآن دانشجويان جهان اسلام برنامه ريزي شده است که قابل تقدير بوده و اميدواريم که همه بتوانند از برنامه هاي اين هفته استفاده کنند.
وي در ادامه به پيام تاريخي امام به گورباچف اشاره کرد و گفت: اين موضوع يکي از مباحث تاريخي کشور است، شاهد بوديم که پس از اين پيام در کوتاه مدت سيستم هاي کومونيستي بر چيده شد.
مجتبي شاکري، عضو شوراي اسلامي شهر تهران با گرامي داشت هفته وحدت اشاره اي به همرزمي برادران اهل سنت و شيعه در کنار يکديگر در دوران دفاع مقدس کرد و افزود: اين اتحاد و همدلي در ميان ما ايرانيان بوده و هست نمونه آنرا در دوران دفاع مقدس شاهد بوديم، براي نمونه در استان گلستان بيش از 500 شهيد اهل سنت و در کردستان نيز بيش از 70 روحاني سني شهيد تقديم انقلاب شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن