تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803093743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت و سازهای غیرمجاز عاملی برای افزایش ترافیک شهری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جلوگیری از 6696 تخلفات ساختمانی در منطقه سه مشهد؛ ساخت و سازهای غیرمجاز عاملی برای افزایش ترافیک شهری خبرگزاری پانا: شهردار منطقه سه مشهد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6696 مورد تخلف ساختمانی در سطح منطقه جلوگیری شده است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۴ دي ساعت 12:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 2553 اخطاریه جهت تخلفات ساختمانی توسط اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازها در منطقه سه صادر شده است.
یوسف زاده هدف از اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز را تلاش برای ارتقای ضریب ایمنی و امنیت زندگی شهروندان دانست و افزود: هر گونه ساخت‌وساز غیرقانونی، به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده می‌شود و طبق ضوابط شهری با تخلف صورت گرفته برخورد خواهد شد.
وی یکی از آثار مخرب ساخت و سازهای غیرمجاز را برهم خوردن نظام ترافیکی شهر عنوان نمود و تصریح کرد: بخش زیادی از مسایل ترافیکی شهر ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز است. در بیشتر کوچه ها و معابر فرعی عبور و مرور به سختی و دشواری انجام می گیرد آن هم به این دلیل که در هر دوطرف این معابر تعداد بسیار زیادی خودرو درب منازل فاقد پارکینگ توفق نموده اند که تردد در این معابر را با دشواری همراه می سازد.
وی افزود: باید پذیرفت که معابر و خیابان های فرعی بخشی از انتقال بار ترافیکی درون شهری را به عهده دارند و در سبک شدن آمد وشد برخی از شریان های شهر نقش به سزایی دارند. خصوصاً در محدوده های بهم فشرده ای مانند منطقه سه که خیل جمعیت برای عبور و مرور به دلیل ترافیک بالا معابر اصلی از این کوچه ها استفاده می نمایند که با توجه به حجم سنگین خودروهای پارک شده در آن امکان انتقال این بارهای ترافیکی با معضلات جدی همراه است.
وی همچنین ادامه داد: در همین راستا 617 مورد شامل کنترل موارد مغایر پروانه نظیراحداث طبقات، پیشروی طولی و ارتفاع غیرمجاز، پلمب 2837 مورد ساخت و ساز واحدهای غیرمجاز و فاقد استحکام بنا، 1167 مورد پیگیری موارد فک پلمب و به تعداد 1930 ساخت و ساز غیرمجاز آلونک، دیوارکشی و احداث بنا در منطقه ثبت شده است که این موارد طبق قوانین مصرحه به ثبت رسیده است.
یوسف زاده تصریح کرد: در کنار این موارد 36 مورد رفع پلمپ از طریق مراجع قانونی، 31 مورد رسیدگی به مشرفیت و مزاحمت و ابلاغ قانونی و 18 مورد بازدید فنی و رسیدگی به عدم استحکام بنا و ابلاغ قانونی و رعایت ضوابط ایمنی در 9 ماه نخست سال جاری صورت گرفته است.
شهردار منطقه سه مشهد خاطرنشان کرد: در محدوده شهرداری منطقه سه مشهد، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 137 مورد جمع آوری دیوار و تخریب پی غیرمجاز و بیش از 2196 مورد اقدام به جمع‌آوری ابزار و مصالح در سطح منطقه صورت پذیرفته است.
وی به مشکلات ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره و خاطرنشان کرد: ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر نازیبایی بصری شهر، مشکلات بهداشتی و ترافیکی ایجاد می‌کند که در نهایت مسیر توسعه شهری را منحرف و تبعات جبران ناپذیری برجای می گذارد.     
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن