تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۵ عضو جبهه النصره در سوریه به هلاکت رسیدند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ۱۵ عضو جبهه النصره در سوریه به هلاکت رسیدند
15 تن از اعضای جبهه النصره جناح وابسته به القاعده روز شنبه در درگیری با ارتش سوریه در منطقه کوهستانی در مرز دمشق و لبنان به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۴۶۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۳ - 04 January 2015


15 تن از اعضای جبهه النصره جناح وابسته به القاعده روز شنبه در درگیری با ارتش سوریه در منطقه کوهستانی در مرز دمشق و لبنان به هلاکت رسیدند.


گزارش رویترز به نقل از منابع امنیتی لبنان و سوریه حاکی است، سه رزمنده حزب الله، پنج سرباز سوریه و بیش از 15 عضو جبهه النصره جناح القاعده در سوریه پس از حمله این گروه به فلیطا روستایی در داخل سوریه و در سلسله جبال قلمون کشته شدند.


طی ماه های اخیر درگیری در منطقه قلمون که در امتداد مرز غربی سوریه با لبنان دارد،باعث افزایش تهدید در مورد کشیده شدن عمیق تر پای این کشور کوچکتر حوزه مدیترانه در جنگ داخلی حدود چهار ساله همسایه اش شده است .


دیده بان حقوق بشر سوریه گفته است، جبهه النصره با آتش خمپاره به حزب الله و ارتش سوریه حمله کرده و نظامیان سوری نیز با گلوله باران مناطقی در قلمون به این آتش آنها پاسخ دادند.


رییس دستگاه امنیتی لبنان به رویترز گفت: شبه نظامیان در کوهستان قلمون در صدد کنترل بر روستاهای مجاور لبنان برای حمایت از مواضع خود در جنگ هستند. دامنه درگیری در سوریه سال گذشته چندین بار به لبنان کشانده شد.


گروه های داعش و شاخه القاعده در ماه اوت به شهر مرزی حمله کرده و سربازان لبنانی را به اسارت گرفتند و مردان مسلح از جمله برخی از مردان وابسته به داعش در ماه اکتبر در شهر طرابلس با ارتش لبنان درگیر شدند. 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن