تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت اصولگرایان در گرو همگرایی است/اصولگرایان با هم نباشند به خودشان می‌بازند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حاجی‌بابایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
موفقیت اصولگرایان در گرو همگرایی است/اصولگرایان با هم نباشند به خودشان می‌بازند
وزیر آموزش و پرورش دولت دهم گفت: اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری نشان دادند که اگر با هم نباشند، خودشان بر خودشان می‌بازند و این اتفاق افتاد.


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حمید رضا حاجی‌بابایی" وزیر آموزش و پرورش دولت دهم با اشاره به لزوم وحدت اصولگرایان برای پیروزی در صحنه سیاسی کشور، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری نشان داده شد که اگر اصولگرایان با هم نباشند خودشان به خودشان می‌بازند.  
 
وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان باید به سمت همگرایی حرکت کنند، اظهارداشت: در کنگره سراسری جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به لطف خدا گام بسیار بلندتری را در زمینه همگرایی برداشتیم و دوستان و ایثارگران حرکت بسیار خوبی را انجام دادند که جای تشکر دارد.

وزیر آموزش و پرورش دولت دهم در پایان خاطر‌نشان کرد: تعداد قابل توجهی از احزاب و گروه‌ها در این کنگره حضور داشتند و حرف‌های هماهنگ و دل خوش‌کننده‌ای زده شد، اصولگرایان باید این حرکت مثبت را ادامه دهند، چرا که اگر این احزاب همگرایی داشته باشند و وجوه مشترکشان را بیشتر مورد توجه قرار دهند، قطعا موفقیت از آن آن‌ها خواهد بود.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن