تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردهمایی شاهزاده‌ها در دیترویت + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
گردهمایی شاهزاده‌ها در دیترویت + تصاویر خبرها حاکی از ان است که لکسوس قصد معرفی دو مدل جدید از خودروهای لوکس خود را در نمایشگاه دیترویت2015 دارد. یکی از این خودروها مدل جدید شاسی بلند محبوب RX این شرکت است.


گردهمایی شاهزاده‌ها در دیترویت
یکی از پرسروصداترین اتفاقات صنعت خودرو در دنیا نمایشگاه سالانه دیترویتدر آمریکای شمالی است که هر ساله در اواسط ماه ژانویه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان زیادی را از سرتاسر دنیا به سمت خود جذب می‌کند. تقریباً سال گذشته در همین زمان بود که شورلت خودروی موفق کوروت Z06 خود را معرفی کرد. امسال نیز پیش بینی می‌شود که خودروسازان بزرگ دنیا با دست پر در نمایشگاه دیترویتحاضر شوند. از هفته ها و شاید ماه ها پیش بسیاری از وب سایت ها و نشریات مرتبط با صنعت خودرو در مورد مدل‌هایی که قرار است در نمایشگاه 2015 دیترویترونمایی شود صحبت می‌کنند. مدل‌هایی که به احتمال زیاد شاهد حضور آن‌ها در سال 2015 و 2016 خواهیم بود. در ادامه این مطلب به بهانه نزدیک شدن به نمایشگاه دیترویت 2015 نگاهی خواهیم داشت بر بهترین خودروهایی که قرار است در این نمایشگاه رونمایی شود. کادیلاک CTS-V کادیلاک توانست با معرفی مدل جدید ATS-V در نمایشگاه لس انجلس نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کند. حال گفته می‌شود این خودروساز آمریکایی قصد دارید در نمایشگاه دیترویتمدل جدیدی از CTS-V را رونمایی کند. CTS-V بر روی یک پلتفرم جدید طراحی شده و بهبودهای زیادی نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهد داشت. مشخصاتی که برای این خودرو تا کنون اعلام شده خبر از یک موتور 6.2 لیتری V8 با توان 556 اسب بخار (100 اسب بخار بیشتر از کوروت جدید) می‌دهد.
گردهمایی شاهزاده‌ها در دیترویت
آئودی Q7 آئودی Q7 جزء قدیمی‌ترین مدل‌های این خودروساز موفق آلمانی است. حال این شرکت قصد دارد برای سال 2016 یک تغییر و تحول اساسی در این خودروی شاسی‌بلند لوکس بدهد. قبل از عرضه رسمی Q7، آئودی تصاویر و مشخصاتی را از این خودرو منتشر کرده است. در تصاویر منتشر شده شاهد تغییر در زبان طراحی Q7 و همگام شدن آن با طراحی‌های جدید آئودی به همراه نمای جدید برای داخل کابین این خودرو هستیم. اما اصل ماجرا مشخصات فنی این شاسی بلند زیبا است. آئودی علاوه بر نسخه‌های دیزلی و بنزینی بهینه، یک نسخه هیبریدی نیز برای Q7 در نظر گرفته که گفته می‌شود مصرف سوخت بسیار کمی دارد.
گردهمایی شاهزاده‌ها در دیترویت
تویوتا Tacoma  هرگاه صحبت از تویوتا تاکوما می‌شود صفت‌های زیادی از این خودرو شامل قدرت، توانایی بالا، استقامت و اطمینان به ذهن خطور می‌کند. اما از یک صفت آن نمی‌توان گذشت آن هم قدیمی بودن این خودرو است. سال‌های زیادی از عرضه آخرین مدل از تاکوما توسط تویوتا می‌گذرد. اما امسال این شرکت ژاپنی قصد دارد در رقابت با جنرال موتورز یک مدل جدید و به روز از تاکومای خود را در نمایشگاه دیترویت2015 رونمایی کند. در حال حاضر تویوتا به غیر از یک تصویر مبهم هیچ گونه اطلاعاتی را در مورد این خودرو منتشر نکرده است. اما در بازار کنونی این مدل خودروها، تویوتا تاکوما برای آنکه بتواند با رقیبی جدی برای بقیه به حساب بیاید باید آپشنهای 4 و 6 سیلندری را برای موتور خود در نظر گرفته و فکری برای مصرف سوخت نیز بکند. همچنین قیمت در محدوده 20 هزار دلار برای رقابت لازم و ضروری است.
 گردهمایی شاهزاده‌ها در دیترویت
نسل جدید لکسوس RX خبرها حاکی از ان است که لکسوس قصد معرفی دو مدل جدید از خودروهای لوکس خود را در نمایشگاه دیترویت2015 دارد. یکی از این خودروها مدل جدید شاسی بلند محبوب RX این شرکت است که آخرین بار در سال 2013 شاهد یک نسخه جدید از آن بودیم. آخرین مدلی که از لکسوس RX وارد بازار شده است تفوات چندانی با مدل‌های قبلی خود نداشته و تنها تغییراتی جزئی در بخش ظاهری خودرو وجود داشته است. بنابراین پیش بینی می‌شود برای اینکه لکسوس بتواند در دیترویت خودی نشان دهد باید خیلی بهتر از قبل بر روی مدل RX خود کارکرده باشد.
گردهمایی شاهزاده‌ها در دیترویت
نیسان تیتان تقریباً 10 سالی می‌شود که شرکت ژاپنی نیسان یک دست اساسی بر روی مدل تیتان خود نکشیده است. قدیمی بودن نیسان تیتان‌های کنونی از ضعف در عملکرد آن نسبت به رقبا، مصرف سوخت نسبتاً بالا و قیمت غیر رقابتی 30 هزار دلاری کاملاً مشهود است. حال پس از مدتی طولانی نیسان قصد دارد تا تیتان جدید خود را در نمایشگاه دیترویت2015 رونمایی کند. گفته می‌شود تیتان جدبد علاوه بر تغییر و تحولات زیاد یک موتور جدید دیزلی با حجم 5 لیتر (حداقل به عنوان یکی از گزینه‌های انتخابی) خواهد داشت.
گردهمایی شاهزاده‌ها در دیترویت
فولکس واگن Crossover شرکت فولکس ونگن مدت زیادی است که با مدل کانسپت خود با نام CrossBlue جولان در نشریه‌های خودرویی جولان می‌دهد. گفته می‌شود شرکت فولکس واگن تا کنون در حدود 900 میلیون دلار برای راه انداری خط تولید خودروی Crossover خود با 7 صندلی در ایالت تنسی آمریکا سرمایه‌گذاری کرده است. حال باید دید Crossover فولکس واگن تا چه حد در نمایشگاه دیترویتبا اقبال علاقه‌مندان و منتقدین مواجه می‌شود.
گردهمایی شاهزاده‌ها در دیترویت
آکورا NSX  بدون شک یکی از خودروهایی که بسیاری از افراد منتظر رونمایی آن در سال نمایشگاه دیترویت هستند آکورا NSX است که عرضه آن تا کنون با یک سال تأخیر مواجه بوده است. شایعاتی زیادی در مورد کانسپت این خودرو در میان علاقه مندان در طول سال گذشته در جریان بوده است اما یک مقام رسمی اعلام کرده است که آکورا NSX که در نمایشگاه دیترویت معرفی می‌شود نسخه نهایی بوده و آماده فروش خواهد بود.
 گردهمایی شاهزاده‌ها در دیترویت
اخبار مرتبط:گردهمایی ستاره‌ها در لس‌آنجلس / نگاهی به نمایشگاه خودرو LA 2014 + تصاویربزرگترین نمایشگاه‌های خودرو در دنیا + تصاویرخودرو طلاکاری شده در نمایشگاه ژنو درخشید + تصاویر

شنبه 13 دی 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن