تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کمیته امداد پلدختر خبر داد افزایش 23 درصدی صدقه در پلدختر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر کمیته امداد پلدختر خبر داد
افزایش 23 درصدی صدقه در پلدختر
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدختر از افزایش 23 درصدی صدقه در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: افزایش 23 درصدی صدقه در پلدختر



 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، علی میرزاخدایی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از جمع‌آوری مبلغ یک میلیارد و 521 میلیون و 988 هزار و 775 ریال صدقه در این شهرستان در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.
وی با بیان اینکه این مبلغ از 11 هزار و 599 صندوق جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: میزان صدقه جمع‌آوری شده در شهرستان پلدختر نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 23 درصد رشد داشته است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدختر اضافه کرد: میزان صدقه جمع‌آوری شده در 6 ماه نخست سال گذشته یک میلیارد و 238 میلیون و 761 هزار و 800 ریال بوده است.
میرزاخدایی متذکر شد: از تعداد صندوق صدقه‌ای که در شهرستان پلدختر وجود دارد، 11 هزار و 334 در منازل و فروشگاه‌ها و 80 صندوق متوسط و185 صندوق بزرگ است.
وی یادآور شد: تعداد صندوق‌های صدقه شهری خانگی پنج هزار و 680 و تعداد صندوق‌های روستایی پنج هزار و 654 عدد است که هشت نفر از نیروهای کمیته امداد در رابطه با جمع‌آوری صدقات فعالیت دارند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدختر با بیان اینکه مردم شهرستان پلدختر همواره در کار خیر پیشقدم هستند و با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود نیازمندان حقیقی جامعه را یاری می‌کنند، عنوان داشت: مردم بر این باورند که هر چقدر نهادها و دستگاه‌های دولتی با صداقت و شفافیت بیشتری خدمات خود را به مردم ارائه دهند در مقابل مردم نیز در مواقع ضروری پشتیبان آنها هستند و این امر در مورد کمیته امداد بارها ثابت شده است.
میرزاخدایی با بیان اینکه یکی از نتایج پرداخت صدقه کمک به نیازمندان و محرومان جامعه است، عنوان داشت: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای حل مشکلات معیشتی، تهیه جهیزیه، مسکن، وام‌های اشتغال و ضروری، هزینه تحصیلی و درمانی نیازمندان و محرومان هزینه می‌شود.
مدیر کمیته امداد پلدختر، کار در کمیته امداد را یک تکلیف دانست و گفت: کار در این نهاد شغل نیست، بلکه تکلیف است و کمیته امداد یک شبکه مردمی در صحنه احسان و نیکوکاری است که در سه دهه گذشته وظایف مختلفی بر عهده داشته است.
میرزاخدایی، سلامت و توانمندسازی خانواده‌ را مهم‌ترین وظیفه کمیته امداد برشمرد و افزود: مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد در محله‌ها به عنوان پیشخوان کمیته امداد، خدمات‌رسانی مختلف از جمله خدمات شغلی، مراقبت‌های پزشکی، حقوقی، تحصیلی، مهارت‌آموزی، اشتغال، مسکن و هر آنچه ممکن است به یک آسیب برای خانواده‌ها تبدیل شود، به مردم توسط خود مردم در این مراکز ارائه می‌شود.
این مسئول در پایان بیان داشت: هم‌اکنون 16 هزار و 962 نفر جمعیت در قالب 6 هزار و 526 خانوار زیرحمایت این نهاد در شهرستان هستند و دلیل افزایش میزان صدقات، کمک‌های مردمی اعتماد عمومی، تبلیغات و برنامه‌ریزی است.
انتهای پیام/2304/ذ30

93/10/13 - 16:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن