تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804764169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شيوه‌اي جديد براي فريب دختران/خانم‌هاي مالباخته به پايگاه يکم آگاهي مراجعه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۳۱ب.ظ)
شيوه‌اي جديد براي فريب دختران/خانم‌هاي مالباخته به پايگاه يکم آگاهي مراجعه کنند رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ، گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به فريب و سرقت از شکات (زنان و دختران جوان) و به منظور شناسايي ديگر شکات و مالباختگان به‌ويژه ساير جرائم ارتکابي از سوي متهم، دستور انتشار تصوير متهم از سوي مقام محترم قضائي صادرشده است.
به گزارش خبرگزاري موج، در اواخر تيرماه سال 93، خانم جواني با مراجعه به کلانتري 101 تجريش به مأموران اعلام کرد: جواني به نام بهنام جواهريان که از مدتي پيش با وي آشنا شده بودم، مدعي بود که مي‌تواند از طريق دوستانش اقدام به پيدا کردن گوشي تلفن همراهم کند، اما؛ پس از مدتي و ناپديد شدن وي متوجه شدم که گوشي بنده توسط همين شخص سرقت شده است.
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع کلاه‌برداري و به دستور شعبه دهم بازپرسي دادسراي ناحيه يک تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
مالباخته (شاکي) پس از حضور در پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چندي پيش از طريق فضاي وايبر با جواني بنام بهنام جواهريان که خود را از جواهرفروشان سرشناس تهران معرفي کرده بود، آشنا شدم مدت کوتاهي از ارتباط مان از طريق فضاهاي مجازي نگذشته بود که به دعوت بهنام با يکديگر در يکي از کافي‌شاپ‌هاي منطقه الهيه قرار ملاقات گذاشتيم و در آنجا، براي اولين بار با بهنام ملاقات کردم، بهنام در همان جلسه اول، با يک دستگاه خودرو مدل‌بالا به محل قرار آمد و در همان جلسه با ابراز علاقه به بنده پيشنهاد ازدواج با مرا را مطرح کرد.
شاکيه در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز بعد و براي پاسخ دادن به پيشنهاد ازدواج بهنام، با يکديگر به رستوراني در منطقه لواسان رفتيم در آنجا متوجه شدم که گوشي تلفن همراهم به ارزش تقريبي دو ميليون و 500 هزار تومان گم‌شده، اما؛ بهنام با طرح اين ادعا که دوستاني در مراکز انتظامي و دولتي دارد، مدعي شد که مي‌تواند از طريق آن‌ها اقدام به پيدا کردن گوشي تلفن همراهم کند به اين بهانه از من درخواست کرد تا کارتن گوشي تلفن همراه خود را در اختيارش بگذارم و من نيز که اعتماد کاملي به او پيداکرده بودم، کارتن گوشي تلفن همراه خود را در اختيارش قراردادم مدتي از گم‌شدن گوشي تلفن همراهم گذشت و بهنام نيز هر بار بهانه‌اي را در اين خصوص مطرح مي‌کرد تا اينکه يک روز گوشي تلفن همراه بهنام خاموش شد و ديگر وي از آن زمان پاسخگوي تماس‌هايم نبود آن زمان متوجه شدم که تصميم به ازدواج با فردي را گرفتم که تنها يک شماره تلفن همراه اعتباري از وي در اختياردارم.
با آغاز رسيدگي به پرونده شاکيه، کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ با پرونده‌هاي مشابه ديگري روبرو شدند که در تمامي آن‌ها، زنان و دختران جواني به شيوه‌اي مشابه مورد سرقت گوشي‌هاي تلفن همراه قرارگرفته بودند.
بررسي اظهارات شکات نشان داد که همگي آن‌ها از طريق فضاهاي وايبر، تانگو و ... با جوان جواهرفروشي آشنا شده‌اند که از تمامي آن‌ها درخواست ازدواج‌کرده و گوشي‌هاي تلفن همراه همگي آن‌ها نيز در زمان ملاقات با اين شخص ناپديدشده است.
با توجه به شيوه و شگرد متهم که خود را به اسامي بهنام جواهريان و بهنام مظفريان و از جواهرفروشان سرشناس و مالک چندين طلافروشي در سطح شهر تهران به‌ويژه در مناطق شمالي شهر معرفي کرده بود، اقدامات پليسي جهت شناسايي وي آغاز شد.
سرانجام با اقدامات پليسي و بهره‌گيري از بانک اطلاعات پليسي، کارآگاهان موفق به شناسايي هويت واقعي متهم بنام شهروز شده و تمامي شکات نيز با مشاهده تصوير وي اقدام به شناسايي تصوير وي کردند، بررسي سوابق شهروز نشان داد که وي پيش‌ازاين نيز يک‌بار به اتهام ضرب‌وجرح عمدي با سلاح سرد دستگير و روانه زندان شده است.
با شناسايي هويت دقيق شهروز مخفيگاه وي در حوالي خيابان دولت شناسايي شد، سرانجام در اواخر آذرماه دستگير و در بازرسي از مخفيگاهش تعدادي از گوشي‌هاي تلفن همراه متعلق به تعدادي از شکات کشف شد.
با توجه به مدارک و اموال به‌دست‌آمده از مخفيگاه شهروز، وي که چاره‌اي جز اعتراف و بيان حقيقت نداشت صراحتاً به چندين فقره سرقت‌هاي مشابه اعتراف کرد.
شهروز در خصوص علت گرفتن کارتن گوشي‌هاي تلفن همراه از شکات نيز گفت: با توجه به ارزش بالاي بيشتر گوشي‌ها و به‌منظور فروش آن‌ها باقيمت مناسب لازم بود تا در زمان مراجعه به مغازه‌هاي فروش موبايل، کارتن‌هاي گوشي‌ها را نيز به صاحبان مغازه‌هاي خريدوفروش گوشي تلفن همراه تحويل دهم به همين دليل و با طرح داشتن دوستاني در مراکز دولتي و انتظامي و به بهانه پيدا کردن گوشي‌ها، اقدام به گرفتن کارتن‌هاي موبايل کرده و پس‌ازآن، گوشي‌ها را مي‌فروختم.
سرهنگ کارآگاه رحيم فرزام، رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به فريب و سرقت از شکات (زنان و دختران جوان) و به‌منظور شناسايي ديگر شکات و مالباختگان به‌ويژه ساير جرائم ارتکابي از سوي متهم، دستور انتشار تصوير متهم از سوي مقام محترم قضائي صادرشده است، لذا از کليه شکات احتمالي که موفق به شناسايي تصوير متهم شدند دعوت مي‌شود تا جهت طرح و پيگيري شکايات خود به پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در اتوبان صدر (مسير شرق به غرب) – خيابان قلندري شمالي مراجعه نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن