تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت احمدی‌ نژاد به سیاست در زادگاه چاوز


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بازگشت احمدی‌ نژاد به سیاست در زادگاه چاوز
یکی از سایت‌های وابسته به طرفداران احمدی‌نژاد روز گذشته از اولین سفر بین‌المللی احمدی‌نژاد پس از دوران ریاست‌جمهوری‌اش، خبر داده است.
روزنامه دنیای اقتصاد: یکی از سایت‌های وابسته به طرفداران احمدی‌نژاد روز گذشته از اولین سفر بین‌المللی احمدی‌نژاد پس از دوران ریاست‌جمهوری‌اش، خبر داده است. بر‌اساس این خبر، احمدی‌نژاد قرار است به کاراکاس، پايتخت ونزوئلا، سفر کند. این سایت مدعی شده است که اولین سفر بین‌المللی احمدی‌نژاد پس از دوران ریاست جمهوری‌اش، اسفندماه ۹۳ با سفر به ونزوئلا برای شرکت در سالگرد درگذشت هوگو چاوز آغاز می‌شود. همچنین این سایت در ارتباط با یکی دیگر از اهداف سفر، مدعی شده است که براساس همکاری‌های گسترده قبلی دانشگاه ایرانیان با دانشگاه بولیواری ونزوئلا و مجوز وزارت آموزش و پژوهش این کشور، شعبه دانشگاه ایرانیان از سپتامبر ۲۰۱۵ در کاراکاس آغاز به کار می‌کند.  این سایت می‌نویسد به احتمال زیاد در سفر احمدی‌نژاد به ونزوئلا، غلامحسین الهام، ثمره هاشمی و مرتضی تمدن او را همراهی کنند. اين سايت در پایان هم مدعی شده‌ که برای سال آینده یعنی 94 نیز برنامه سفرهای خارجی احمدی‌نژاد به کشورهای سوریه، لبنان، روسیه و بلاروس (روسيه سفيد) تنظیم شده‌ است.




تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن