تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798456123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امتیاز دانشگاه ایرانیان رانت به احمدی‌نژاد بود/تقاضای پدر مرتضی پاشایی از هوادار سارق/شیخ حسین انصاریان:خیلی از زنان بدکاره را خودم شوهر دادم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اخبار برگزیده فضای مجازی،
امتیاز دانشگاه ایرانیان رانت به احمدی‌نژاد بود/تقاضای پدر "مرتضی پاشایی" از هوادار سارق/شیخ حسین انصاریان:خیلی از زنان بدکاره را خودم شوهر دادم
کشف پرنده گرانقیمت از یک قاچاقچی در ابرکوه، دانشگاه‌های مالزی در پی شکار جوانان خاورمیانه، تجارت دختران سوری در عربستان، ۱۱ میلیون دختر و پسر در صف ازدواج، داعش 13 سنی‌مذهب را اعدام کرد +عکس و ... از مهم‌ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.


ناپدیده شدن ۲۷۰۰ نفر عراقی
به گزارش فارس، وزارت حقوق بشر عراق اعلام کرد که از زمان آغاز حملات داعش به مناطق مختلف این کشور تاکنون ۲۷۰۰ نفر که بیشتر آنها از نیروهای امنیتی هستند، مفقود شدند.گروه تروریستی داعش اواسط ژوئن گذشته پس از حمله به استان صلاح الدین به پایگاه هوایی اسپایکر در نزدیکی تکریت حمله کرد. گفته می شود حدود ۱۷۰۰ از دانشجویان نظامی شیعه این مرکز که غیر مسلح بودند، بازداشت و به صورت جمعی اعدام شده اند.اسپایکر تنها جنایت جمعی داعشی ها در عراق نبوده است. این گروه تروریستی بیش از ۵۰۰ نفر از زندانیان شیعه زندان بادوش در موصل را نیز به همین طریق به قتل رسانده است.سخنگوی وزارت حقوق بشر عراق در آمار خود از تعداد ناپدیدشدگان اعلام کرد که «۱۶۶۰ نفر در حمله داعش به پایگاه نظامی اسپایکر، ۴۸۷ نفر در زندان بادوش و ۵۵۴ نفر نیز در دیگر مناطق مفقود شدند».

امتیاز دانشگاه ایرانیان رانت به احمدی‌نژاد بود
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با غیرقانونی خواندن هرگونه اقدامی برای جذب دانشجو از سوی دانشگاه ایرانیان٬ گفت: وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید طبق مقررات از فعالیت دانشگاه ایرانیان جلوگیری کنند.حسین آذین  با یادآوری انتشار اطلاعیه‌ای از سوی دانشگاه ایرانیان برای جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت مجازی٬ گفت: فعالیت این دانشگاه به علت اخذ نکردن مجوزهای لازم از سوی مراجع ذی‌صلاح ممنوع است.نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه امتیاز تاسیس دانشگاه ایرانیان در دولت دهم به عنوان یک رانت به احمدی‌نژاد داده شده است٬ افزود: در آن زمان اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی تعدادی از وزرای احمدی‌نژاد بودند البته در همان زمان هم مجوز داده شده به این صورت بود که دانشکده‌ای در پردیس کیش ایجاد شود ولی وی در جلسه‌ای با یک کیاست خاصی گفته بود که یعنی در تهران ایجاد این دانشگاه به کل غیرقانونی است.این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه اساسنامه دانشگاه ایرانیان در کمیسیون اصل نود مورد بررسی قرار گرفته است٬ گفت: اساسنامه این دانشگاه خلاف مقررات موجود بوده که از موارد تخلف می‌توان به درج اجازه جذب دانشجو در تمامی رشته‌ها و در تمامی مقاطع اشاره کرد زیرا چنین مجوزی به هیچ شخصی داده نمی‌شود.وی ادامه داد: اینکه کسی بگوید در تمامی رشته‌ها و مقاطع مجوز جذب دانشجو دارد، برابر قانون به مصلحت کشور نبوده و غیرقانونی است.

کشف پرنده گرانقیمت از یک قاچاقچی در ابرکوه
به گزارش ایسنا، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از کشف یک قطعه پرنده شکاری زیبا و نادر به ارزش سه میلیارد ریال از یک قاچاقچی پرنده توسط پلیس شهرستان ابرکوه خبر داد.سرهنگ محمدحسن باقری فهرجی در این رابطه افزود: عوامل ایستگاه ایست و بازرسی فراغه ابرکوه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند که از مسیر مشهد به طرف شیراز در حال حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک قطعه پرنده شکاری بسیار زیبا، کمیاب و قاچاق به نام «بالابان» کشف شد.باقری ازرش این پرنده را برابر اعلام کارشناسان محیط زیست 300 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: متهم به همراه پرونده مربوطه تحویل دادسرا شد.

دانشگاه‌های مالزی در پی شکار جوانان خاورمیانه
به گزارش ایرنا، مقامات مالزی پیش بینی کرده اند شمار دانشجویان کشورهای خاورمیانه، جنوب آسیا و شمال آفریقا در این کشور تا سال 2020 به دو برابر کنونی افزایش یابد.در حال حاضر هزاران جوان ایرانی و کشورهای عربی منطقه خاورمیانه در دانشگاه های مالزی تحصیل می کنند و مالزی در پی تحقق درآمد 600 میلیارد رینگیتی (174 میلیارد دلاری) از طریق جذب دانشجو خارجی تا سال 2020 است.خبرگزاری رسمی مالزی (برناما) روز سه شنبه به نقل از مدیر عامل دفتر آموزش مالزی در خاورمیانه، جنوب آسیا و شمال آفریقا اعلام کرد که هم اکنون حدود 30 هزار دانشجو از این مناطق تحصیلات خود را در مالزی ادامه می دهند."شوشیلیل اعظم شعیب" مدیر عامل دفتر منطقه ای آموزش مالزی، هدف مالزی را افزایش شمار دانشجویان این مناطق به 60 هزار نفر تا سال 2020 میلادی اعلام کرد.این مقام مالزیایی با بیان اینکه دانشگاه های مالزی تلاش خود را برای افزایش دانشجویان خارجی به کار گرفته اند، خواستار فعالیت بیشتر دانشگاه های مالزی جهت جذب دانشجو از خاورمیانه و شمال آفریقا شد.مالزی سیاست جذب دانشجو از کشورهای عرب زبان منطقه خاورمیانه به ویژه کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا را با ادعای نزدیکی فرهنگی و مذهبی پیگیری می کند و در حال حاضر هزاران جوان عرب در دانشگاه های این کشور تحصیل می کنند.

تجارت دختران سوری در عربستان
به گزارش واحد مرکزی خبر، وزارت کشور عربستان بر اساس این سند به خانه ایتام در لبنان اجازه داده است دختران سوری را بدون ثبت در ادارات رسمی به ازدواج مردان سعودی در آورند.گزارش های رسانه ها حاکی است بیشتر این ازدواج ها نیز بیشتر از یک ماه دوام نیاورده است.علاوه بر اینکه این ازدواج بر اساس خرید دختران کم سن و سال سوری صورت می گیرد و بهای هر دختر نیز حدود 500 دلار است.روزنامه المرصد چند ماه پیش نوشته بود بین عربستان و اردوگاه آوارگان سوری در اردن فعالیت گسترده ای جریان دارد که بر اساس آن سعودی ها به ازدواج های سری با دختران کم سن و سال سوری اقدام می کنند.المرصد نوشت به نظر می رسد این ازدواج های سری گسترش یافته و به پدیده ای تبدیل شده که اداره امور آوارگان را نگران کرده است.شماری از زنان سوری داستانهایی از همسرانی نقل کرده اند که به بهانه کمک به زنان سوری آمده اند و پیش از کامل شدن ماه عسل گریخته اند.

۱۱ میلیون دختر و پسر در صف ازدواج
به گزارش فارس، علی اکبر سیاری دیروز معاون بهداشتی وزیر بهداشت اعلام کرد: ۱۱میلیون دختر و پسر منتظر ازدواج هستند اما امکان آن را ندارند و اگر شرایط ازدواج و توسعه مناسب کشور را فراهم آوریم، نرخ باروری از 8/1 به 6/2 می‌رسد.

تقاضای پدر "مرتضی پاشایی" از هوادار سارق
به گزارش روزنامه نود، پدر مرحوم مرتضی پاشایی از سارق تلفن همراه فرزندش خواست که تلفن را به خانواده پاشایی بازگرداند.وی گفت: در مراسم تشییع پیکر پسرم، موبایل او به سرقت رفت و اکنون هم نزد یکی از طرفداران مرتضی است.از این فرد درخواست می‌کنم که تلفن همراه پسرم را پس دهد، زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی برای ما است.وی افزود: ما قصد داریم پس از مراسم چهلم پسرم، اقدامات قضایی در این باره انجام دهیم.ناصر پاشایی همچنین در بخش دیگری از این گفت‌ وگو تصریح کرد: در سامانه شخصی پسرم شماری آهنگ منتشرنشده وجود دارد و پس از برنامه چهلم اقدامات لازم  برای انتشار این آلبوم را انجام خواهیم داد.وی گفت: اواخر فروردین 1394 آلبوم جدید مرتضی را منتشر خواهیم کرد و فکر می‌کنم استقبال خوبی هم از آن بشود.البته حدود یک سال قبل مراسمی هم با حضور مرتضی در برج میلاد برگزار شد که حدود 15 دوربین از مراسم فیلمبرداری کردند و به حالت کنسرت دسته‌ جمعی با بسیاری از خواننده‌ها است. این فیلم هم به لطف دوستان در اختیار ما است و فکر می‌کنم همان اواخر فروردین این فیلم را هم منتشر کنیم.ناصر پاشایی خاطرنشان کرد: چندی پیش به همراه برخی هنرمندان نشستی با وزیر بهداشت داشتیم و برنامه‌ای در دستور کار قرار گرفت تا عواید بخش عمده‌ این فیلم و آلبوم‌ها به بیماران سرطانی اختصاص داده شود تا شاید مرتضی نقشی در درمان این بیماران داشته باشد.

شیخ حسین انصاریان:خیلی از زنان بدکاره را خودم شوهر دادم
به گزارش ایلنا، شیخ حسین انصاریان با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی در کشور گفت: برای درمان این مسائل نباید منتظر ماند تا بیمار به سوی ما بیاید و از ما نسخه درمان دریافت کند، بلکه باید به دنبال بیمار بود و او را درمان کرد، چراکه او متوجه بیماری خود نیست و نمی‌داند چه باید بکند.وی به بیان روایتی از حضرت عیسی(ع) پرداخت و گفت: عیسی در ایام جوانی بود و در حالی که ازدواج نکرده بود، به سوی خدا عروج کرد. یک روز عیسی از خانه یک زن بدکاره بیرون آمد. یک نفر مسیح را دید که از آنجا بیرون می‌آید و می‌دانست آنجا خانه زن بدکاره است! حضرت مسیح، او را دید، صدایش زد و گفت: دیدی از کجا بیرون آمدم؟ پاسخ داد: بله! دیدم! گفت می‌دانی چرا آنجا بودم؟ گفت: خیر! حضرت گفت: بیماران دوگونه‌اند. یکی بیماری جسم دارد و باید به پزشک مراجعه کند. نوع دیگر، بیماری است که دکتر باید بالای سرش حاضر شود، چون نمی‌تواند تکان بخورد و نمی‌فهمد.حضرت ادامه می‌دهد: این خانم بیماری بود که نمی‌تواند به دکتر برود. باید دکتر بالای سرش می‌رفت. من طبیب الهی هستم و نباید منتظر بیمار باشم. این زن، بیمار از پا افتاده بود. ندیدمش، از پشت در با او گفتگو کردم و توبه کرد و از این پس، دیگر زنا نخواهد کرد.انصاریان در این خصوص به دو نکته اشاره کرد و گفت: نکته اول، این توضیحات عیسی برای توجیه کردن آن فرد بود تا به گناه نیفتد، به نابجا قضاوت نکند و با قضاوت اشتباه خود به نقل ماجرا نپردازد. نکته دوم اینکه باید بر سر برخی بیماران جامعه حاضر شد، نه اینکه منتظر ماند تا به ما مراجعه کنند.وی سپس به تجربه خود در این رابطه اشاره کرد و افزود: با چهار هزار زن بدکاره مصاحبه کرده‌ام و با آنان روبرو شده‌ام. البته این کار را اغلب بدون لباس روحانیت انجام داده‌ام، از ترس اینکه اگر مرا ببینند، آبروی کل روحانیت می‌رود.انصاریان اضافه کرد: چهار هزار زن بدکاره توبه کرده‌اند و مدارکشان هم در دادستانی موجود است. خیلی‌هایشان را خودم شوهر دادم و بسیاری هم فرزنددار شده‌اند و پای منبر‌هایم می‌آیند. البته در بخشی از کار غفلت کرده‌ام چون باید مصاحبه‌ام را با این‌ها که سنشان از 18 تا 35 سال بود، ضبط می‌کردم و علت گرفتاریشان را در این کار جستجو می‌کردم.

داعش 13 سنی‌مذهب را اعدام کرد +عکس
13 نفر از عشایر سنی در حالی که لباس نارنجی‌رنگ گروگان‌های خارجی را به تن داشتند، توسط تروریست‌های داعش اعدام شدند.گروه تروریستی داعش اعلام کرده که افراد اعدام شده از اعضای گروه «جنبش یکه‌سواران العلم» (فرسان العلم) بوده‌اند.یک منبع امنیتی گفت: تروریست‌های داعش که بر تن افراد اعدام شده لباس‌های نارنجی کرده بودند، آنان را در میدان اصلی این ناحیه اعدام کردند.عملیات کشتار 13 نفر از عشایر ساعت 15 عصر روز گذشته (دوشنبه) به وقت گرینویچ در میدانی در شش کیلومتری شرق شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین توسط تروریست‌های داعش صورت گرفته است.فرسان العلم یا همان جنبش یکه سواران العلم، عشایر سنی مخالف داعش هستند که در شهر تکریت و منطقه العلم ضربات سنگینی را بر داعش وارده کرده است.تروریست‌های داعش کنترل تکریت و مناطقی از استان صلاح‌الدین را از حمله خرداد گذشته به عراق، تاکنون به دست دارد.














سلفی در نمایشگاه پوشاک اسلامی+عکس
هفتمین نمایشگاه پوشاک اسلامی صبح امروز سه شنبه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.






بدون شرح+ عکس






چرا منافقین به آلبانی منتقل شدند؟
 به گزارش جهان فرهنگ نیوز، خبرهای منتشر شده از سوی رسانه ها حکایت از آن دارد که در طول یک سال گذشته قریب به ۶۰۰ تن از اعضای منافقین به آلبانی فرستاده شده اند. خبر فوق توسط یک مقام آمریکا بیان شده و مورد توجه رسانه ها واقع شده است.از زمان اشغال عراق توسط نیروهای آمریکایی، بارها مقامات عراقی خواستار خروج این تروریست ها از خاک این کشور شده اند. در خلال سال های اخیر چندین بار نیروهای مردمی عراق به پایگاه پیشین آنها موسوم به اشرف حمله نموده اند که نهایتا منجر به انتقال آنها از اشرف به اردوگاه لیبرتی گردید. منافقین در طول بیش از سه دهه حضور مستمر در عراق، علاوه بر مشارکت در حمله به ایران و صورت دادن به ده ها عملیات تروریستی در سطح کشور، بارها در سرکوب گروه های معارض عراقی اعم از کردها و شیعیان شرکت نموده اند. لذا دولت و ملت عراق تلاش دارند در اسرع وقت نسبت به اخراج آنها مبادرت ورزند.رایزنی آمریکا و سازمان ملل متحد در طول سالهای اخیر جهت اقامت اعضای منافقین در کشوری ثالث نهایتا به ورود تدریجی آنها به کشور آلبانی منتهی شد که بنا بر اظهارات این مقام آمریکایی تا کنون ۶۰۰ تن از این تروریست ها وارد این کشور شده اند.

در رابطه با چرایی انتقال اعضای منافقین به آلبانی نکات زیر قابل ذکر است.

۱. رهبری سازمان منافقین در طول روند رایزنی های طولانی آمریکا و سازمان ملل با دیگر کشورها تلاش نمودند که موافقت یکی از همسایگان ایران را برای اسکان در آنجا جلب نمایند تا بتوانند باصطلاح نفوذ خویش بر ایران را حفظ نمایند. در این زمینه صحبت ها از انتقال آنها به جمهوری آذربایجان و اردن به میان آمد که نهایتا با موافقت این کشورها همراه نبود.
مخالفت همسایگان ایران در این زمینه امری طبیعی به نظر می آمد، چرا که پذیرش این تروریست ها موجب اثر گذاری در روابط ایران با آن کشور خواهد گردید و لذا هیچ کشوری حاضر به تاثیر منفی روابطش با ایران بدلیل اسکان منافقین نبود. از این رو نیاز به حضور آنها در کشوری با فاصله جغرافیایی نسبتا زیاد با ایران ضروری به نظر می رسید. با تلاش سران منافقین و حمایت های غربی ها نهایتا دولت آلبانی این امر را پذیرفته که شرایط حضور این تروریست ها را فراهم نماید. خبر اعطای پناهندگی به اعضای سازمان توسط نخست وزیر آلبانی در دیدار دو سال پیش وی با معاون وزیر خارجه آمریکا اعلام شد.
۲. یکی از راه های پیشنهاد شده برای آینده منافقین، تقسیم آنها به چندین دسته و اعزام هر گروه به کشوری خاص بود. این پیشنهاد با مخالفت رجوی و برخی دول غربی مواجه گردید. بی شک تجزیه اعضای منافقین و فرستادن هر یک به کشوری آخرین تیر بر پیکر نیمه جان این سازمان تروریستی محسوب می شد. امری که نه سران سازمان و نه حامیانشان موافق این امر نبودند.به باور سران سازمان منافقین، حضور دسته جمعی منافقین در یک مکان موجب حفظ استحکام نیروهای سازمان و مانعی از فروپاشی آن می باشد. دولت های اروپایی و آمریکا نیز تلویحا جهت حفظ پیکره سازمان، تلاش نمودند که همه اعضای این گروهک در یک کشور اسکان یابند.خروج سازمان از لیست گروه های تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا، حمایت برخی اعضای کنگره آمریکا از منافقین، ارتباط گیری با حامیان اروپایی و کسب منافع مالی از این کشورها همگی دال بر برنامه آتی دول غربی و منافقین برای همکاری های پیش روست. وجود سازمان و استقرار آن در یک مکان، فضایی را فراهم خواهد ساخت تا ضمن بهره گیری از نیروهای سازمان در بعد خرابکاری و جاسوسی، از آن بعنوان ابزاری بر علیه جمهوری اسلامی استفاده نمایند.
انتخاب آلبانی نیز بدان روست که این کشور عضو اتحادیه اروپا نمی باشد و خود را ملزم به رعایت قوانین آن نمی داند، از این رو استقرار منافقین در این کشور و اعمال ضد بشری و غیر دموکراتیک آنها مسئولیتی را به ظاهر برای اروپایی ها ایجاد نمی کند.

میزان مکالمات زائران ایرانی در ایام اربعین
به گزارش مهر، ستاد مدیریت ارتباطات اربعین حسینی توسط شرکت ارتباطات زیرساخت و با حضور نمایندگانی از شرکت مخابرات ایران و 3 اپراتور تلفن همراه کشور با هدف هماهنگی و اقدامات لازم جهت روان سازی ترافیک ارتباطات دو کشور ایران و عراق در ایام اربعین حسینی تشکیل شد.همکاری با 12 کمپانی ترانزیت کننده و افزایش دیتای لینکهای سیگنالینگ مورد استفاده از طریق مسیرهای مختلف از جمله اقدامات ستاد مدیریت ارتباطات اربعین حسینی بوده است.همچنین هماهنگی با اپراتورهای عراق، تشکیل شیفت تخصصی ویژه جهت استقرار در مراکز بین الملل به منظور پشتیبانی 24 ساعته از ظرفیت ایجاد شده، تهیه و ارسال گزارش ترافیک و رومینگ عراق به صورت روزانه توسط مراکز مدیریت و نگهداری شبکه بین الملل زیرساخت از دیگر اقداماتی است که این ستاد در گزارش عملکرد خود به آن اشاره داشته است.میزان ترافیک ارتباطی بین دو کشور در شرایط عادی به طور میانگین روزانه 150 هزار دقیقه است که در این ایام به 2.5 میلیون دقیقه در روز افزایش یافت. در طول ایام عزاداری اربعین حسینی میزان 24 میلیون دقیقه مکالمه بین دو کشور صورت گرفته که از این میزان 15.8 میلیون دقیقه ترافیک صادره و 8.2 میلیون دقیقه ترافیک وارده بوده است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن