تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گره 30 ساله ترافيکي بزرگراه آيت الله سعيدي باز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۱۲ب.ظ)
گره 30 ساله ترافيکي بزرگراه آيت الله سعيدي باز شد ترافيک سنگين بزرگراه آيت الله سعيدي موسوم به پاسگاه نعمت آباد يکي از مهمترين دغدغه هاي شهروندان منطقه 18 و 19 بود که اکنون با تملک گاراژ وليعصر(عج)، طرح ساماندهي کامل بزرگراه شهيد سعيدي، محدوده پاسگاه نعمت آباد به اجرا درآمد.
به گزارش خبرگزاري موج، وحيد نوروزي، شهردار منطقه 18 با تأکيد بر اينکه ترافيک سنگين ناشي از ورود دست فروشان و چرخي‌ها به محورغرب به شرق بزرگراه آيت الله سعيدي سال‌ها است شهروندان مناطق 18 و 19 را آزار داده است، گفت: قريب به 30 سال است که دست فروشان و ميوه فروشان چرخي با ورود به اين محور از بزرگراه آيت الله سعيدي ترافيک سنگيني را در گلوگاه اين بزرگراه ايجاد مي‌کنند، با توجه به اينکه اين محدوده مرز مشترک منطقه 18 و 19 بوده، چرخي‌ها به راحتي وارد اين معبر مي‌شدند و سد معبر مي‌کردند، اين در حالي است که طي يک ماه گذشته ساماندهي دست فروشان بزرگراه آيت الله سعيدي در دستور کار قرار گرفته است.
وي با بيان اينکه در گام نخست، با ورود اکيپ‌هاي سد معبر، طي يک ماه گذشته از ورود چرخي‌ها به محدوده بزرگراهي جلوگيري شده است، گفت: در گام بعدي نيز طي نشستي باحضور مهندس ميرزاحسيني مديرکل امور نهادها و سازمان‌هاي معاونت امورمناطق، مهندس حيدريان مديرکل املاک ومستغلات شهرداري تهران و مهندس رضا نثاري شهردارمنطقه 19 صورت جلسه اي به امضا رسيد و مقرر شد با تملک يک گاراژ و اجراي لاين کندروي اين بزرگراه ميوه فروش‌هاي سيار از کف بزرگراه جابه جا شوند.
نوروي با تأکيد براينکه با اجرايي شدن اين طرح، ترافيک هميشگي و سي ساله اين شريان اصلي روان تر از گذشته خواهد شد، تصريح کرد: در راستاي تکميل بزرگراه آيت الله سعيدي 10 گاراژوجود دارد که بايد به مرور زمان تملک شوند.
شهردارمنطقه 18 تصريح کرد: در بخش گلوگاهي اين بزرگراه يک گاراژ قديمي به نام وليعصر (عج) وجود دارد که طبق توافقاتي که صورت گرفت، مقررشد تا زمين اين گاراژ به تملک شهرداري درآيد تا پس از تخريب، به بخشي از بزرگراه آيت الله سعيدي تبديل شود.
نوروزي تأکيد کرد: با اين طرح ديگر مجال و مکاني براي حضور چرخ‌دارها و ميوه‌فروش‌ها و سد معبر آن‌ها در کنار بزرگراه باقي نمي‌ماند و معضل ترافيک سي‌ساله پاسگاه نعمت‌آباد براي هميشه مرتفع خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن