تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819443106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذرخش تهران قهرمان لیگ بیس بال ایران شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آذرخش تهران قهرمان لیگ بیس بال ایران شد خبرگزاری پانا: پنجمین دوره مسابقات لیگ بیس بال ایران با قهرمانی آذرخش تهران ، نایب قهرمانی تیم نادری بوشهر و سومی تیم شرکت گاز کرمان به پایان رسید.
۱۳۹۳ شنبه ۱۳ دي ساعت 14:18

خبرگزاری پانا+بیس بال

به گزارش خبرگزاری پانا، فدراسیون انجمن های ورزشی ، مرحله نهایی با حضور تیم های شرکت گاز کرمان ، نادری بوشهر ، شهرداری گیلان و آذرخش تهران در ورزشگاه نادر بوشهر برگزار شد که با قهرمانی نماینده تهران همراه شد .
گفتنی است نمایندگان تهران و گیلان از منطقه شمال و بوشهر و کرمان از منطقه جنوب جواز حضور در مرحله نهایی را بدست آورده بودند.
در حساس ترین و تماشایی دیدار در چارچوب مرحله نهایی مسابقات لیگ بیس بال تیم های آذرخش تهران و نادری بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی زیبا و نفس گیر آذرخش تهران موفق شد با نتیجه 6 بر 3 در پایان اینینگ 9 نادری بوشهر را شکست دهد.
تیم نادری بوشهر نیز با پذیرفتن شکست در برابر نماینده تهران به مقام دوم پنجمین دوره مسابقات لیگ بیس بال دست یافت.
در این بازی محمد حسین شاه محمودی به عنوان سرداور و آرش تقوایی در بیس 1 ، سعید موحدیان در بیس 2 ، عبدالرضا مایلی در بیس 3 و کیوان صفائیان به عنوان اسکر قضاوت کردند.
همچنین در بازی آخر نیز تیم شرکت گاز کرمان با برتری در مقابل نماینده گیلان به مقام سومی پنجمین دوره مسابقات لیگ بیس بال ایران دست یافت.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن