تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801289629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آخرين مهلت ثبت‌نام کادر فني و بازيکنان نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۳۵ب.ظ)
اعلام آخرين مهلت ثبت‌نام کادر فني و بازيکنان نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا با توجه به نامه کنفدراسيون فوتبال آسيا در تاريخ ۲۵ آذر ۹۳ مبني بر ثبت نام کادر فني و بازيکنان نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا ۲۰۱۵ آخرين مهلت ارسال مدارک اين باشگاه‌ها اعلام شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان ليگ، اين سازمان در نامه اي به نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا آنها را موظف کرد مدارک کادر فني و بازيکنان خود را براي ثبت در سامانه الکترونيکي کنفدراسيون فوتبال آسيا به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ ارسال کنند.
بر اين اساس تيم نفت تهران با توجه به حضور در مرحله پلي آف تا 8 دي 93 و تيم هاي تراکتورسازي تبريز، پرسپوليس و فولاد خوزستان با توجه به حضور در مرحله گروهي بايد تا 24 دي 93 همه فرم ها و مدارک مورد نياز را براي تحويل به فدراسيون فوتبال و دپارتمان بين الملل سازمان ليگ فوتبال ايران آماده و ارسال کنند.

مدارک لازم براي ثبت نام بازيکنان:
عکس رنگي سايز پاسپورت، کپي رنگي پاسپورت معتبر، کپي رنگي کارت ملي، کپي قرارداد به همراه ITC براي بازيکنان خارجي
مدارک لازم براي ثبت نام کادر فني:
عکس رنگي سايز پاسپورت، کپي رنگي پاسپورت معتبر، کپي رنگي کارت ملي به همراه مدرک تحصيلي مربوطه
مهلت زمان تعيين شده در نامه کنفدراسيون فوتبال آسيا تاريخي است که مدارک بايد در اختيار AFC قرار گيرد و با توجه به ثبت الکترونيکي بازيکنان و کادر فني در سامانه AFCAS از سوي فدراسيون هاي عضوهمه باشگاه ها موظف به تحويل همه مدارک قبل از موعد مقرر به فدراسيون فوتبال و دپارتمان بين الملل سازمان ليگ فوتبال ايران هستند.
بديهي است مسووليت ناشي از تکميل نکردن و ارسال فرم ها و مدارک در موعد مقرر که منجر به حذف آن تيم از ليگ قهرمانان آسيا مي شود، متوجه آن باشگاه خواهد بود.
همچنين با توجه به انجام قرعه کشي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا در سال 2015 نمايندگان کشورمان بايد زمان دلخواه برگزاري مسابقات خانگي خود را با توجه به اوقات شرعي، شرايط آب و هوايي وساير مسابقات در همان گروه تا 3 دي اعلام کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن