تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818987341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مايع دياليز ساخت هلال‌احمر سال آينده عرضه خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۴ب.ظ)
مايع دياليز ساخت هلال‌احمر سال آينده عرضه خواهد شد مديرعامل شرکت تجهيزات پزشکي سها هلال‌ گفت: مايع دياليز ساخت اين شرکت در صورت گرفتن مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، اوايل سال آينده به بازار عرضه مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود رجب زاده، مديرعامل شرکت تجهيزات پزشکي سها هلال‌ با اشاره به توليد محصول مايع دياليز در اين شرکت، افزود: اين محلول در مرحله آزمايش قرار دار،د اما با راه اندازي خط توليد آن مي توان خدمات خوبي به بيماران دياليزي ارايه داد.
وي به صافي دياليز ساخت شرکت سها هم اشاره کرد و گفت: ظرفيت اسمي صافي دياليز در اين شرکت دو ميليون و ۵۰۰ هزار صافي و ظرفيت واقعي آن، يک و ۵۰۰ هزار صافي دياليز است.
رجب زاده درباره ورود نوعي دستگاه دياليز از سوي اين شرکت، اظهار کرد: از مجموع پنج هزار دستگاه دياليز وارداتي به کشور، ۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه را سها وارد مي کند که حدود ۷۰ درصد دستگاه هاي وارداتي را شامل مي شود.
رجب زاده، اظهار کرد: شرکت تجهيزات پزشکي هلال احمر در زمان حاضر ظرفيت توليد محصولات و تجهيزات پزشکي ديگري همچون سرنگ، آنژيوکت، ست (بسته) سرم را دارد. ضمن اينکه اين شرکت محصول استابلايزر مورد استفاده در جراحي قلب را توليد مي کند.
رجب زاده ظرفيت توليد انواع سرنگ دو، پنج و ۱۰ سي سي و سرنگ موردنيازمند بيماران انسوليني را ۵۰۰ ميليون انواع سرنگ عنوان کرد و افزود: اين شرکت قابليت توليد انژيوکت را هم دارد اما هنوز به بازار عرضه نکرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن