تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820645573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الویت بندی نیاز ها برای رشد و توسعه استان ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار آذربایجان غربی در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان: الویت بندی نیاز ها برای رشد و توسعه استان ضروری است خبرگزاری پانا:استاندار آذربایجان غربی در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که عصر امروز در استانداری ترتیب یافت با تاکید بر ضرورت الویت بندی نیاز ها برای رشد و توسعه استان افزود: برای رسیدن به جایگاه مطلوب در کشور باید چشم انداز های واقعی استان شناسایی و نیاز های ضروری استان برای توسعه در برنامه ششم توسعه الویت بندی گردد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۳ دي ساعت 10:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سعادت شناخت نیاز ها و تهیه یک چشم انداز واقعی برای استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: این چشم انداز ها با هدف استفاده حداکثری از تمام ظرفیت های استان تبیین می گردد و با عملیاتی کردن این برنامه ها زمینه رشد و توسعه استان را فرآهم می سازیم. وی ادامه داد : می خواهیم با همفکری متخصصان و اندیشمندان در این زمینه برنامه ای را تنظیم کنیم که راه توسعه استان آذربایجان غربی را نشان دهد. سعادت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قیمت نفت و کسری بودجه گفت: برنامه ای باید برای استان تنظیم کنیم که وابسته به بودجه کشوری و قیمت نفت نباشد تا در شرایط کسری بودجه دچار مشکل نشویم. استاندارآذربایجان غربی با یادآوری سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز اظهار نمود: می توان با شناسایی توانمندی های استان و همچنین عمل به منویات مقام معظم رهبری، این استان را بصورت خود کفا اداره کرد. وی در پایان سخنان خود با اشاره به این موضوع که ورزش اول استان آذربایجان غربی والیبال است گفت: درصدد هستیم تا با هماهنگی های لازم با شهرداری ارومیه و سرمایه گذاری بخش خصوصی بتوانیم یک ورزشگاه 12 هزار نفری در شهر ارومیه احداث کنیم زیرا ورزشگاه های موجود در استان جوابگوی علاقه مندان به این رشته ورزشی نمی باشد. در پایان این جلسه دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی گزارشی از مراکز بهداشتی، درمانی و وضعیت نیروی انسانی این دانشگاه در استان ارائه کرد. وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور ادامه داد: وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی قبل از اجرای این طرح بسیار بد بود و فضاهای فیزیکی این مراکز مستهلک شده بودند که با اجرای این طرح توانستیم تعدادی از مشکلات را در این مراکز مرتفع سازیم ولی تا رسیدن به وضعیت و جایگاه واقعی خود فاصله زیادی داریم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن