تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818890398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش اوکراین آتش بس را نقض کرد -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
ارتش اوکراین آتش بس را نقض کرد

اوکراین.png


شناسهٔ خبر: 2454541 شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
بین الملل > اروپا

حامیان استقلال دونتسک اعلام کردند نیروهای ارتش اوکراین در طول 24 ساعت گذشته بیش از 20 بار توافقنامه آتش بس را نقض کرده اند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی،حامیان استقلال دونتسک خاطر نشان کردند: نیروهای ارتش اوکراین در طول 24 ساعت گذشته بیش از 20 بار توافقنامه آتش بس را نقض کرده اند و به علت گلوله باران نیروهای ارتش اوکراین سه نفر هم کشته شده اند.

 این افراد افزودند: در طول 24 ساعت گذشته اوضاع تغییر زیادی نکرده و همچنان پرتنش باقی مانده است. نیروهای ارتش اوکراین به طور نظام مند به گلوله باران مواضع شبه نظامیان و اتخاذ اقداماتی برای تحکیم مواضع خود ادامه داده اند که این امر نقض توافقنامه های آتش بس است. این آتش بس بیش از 20 بار توسط ارتش اوکراین نقض شده است.

به گفته این افراد همچنین بر اثر گلوله باران ارتش اوکراین سه نفر که دو نفر آنها غیرنظامی بودند کشته و نه فرد شبه نظامی زخمی شده اند.

در سپتامبر سال 2014 و بعد از نشست گروه موسوم به گروه تماس برای حل بحران اوکراین که در مینسک پایتخت بلاروس برگزار شد یک توافقنامه آتش بس بین طرفهای درگیر در اوکراین امضا شد.
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن