تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکل و کامرون ديدار مي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ دي ۱۳۹۳ (۹:۲۰ق.ظ)
مرکل و کامرون ديدار مي کنند صدر اعظم آلمان اين هفته براي مذاکره در مورد بحران اوکراين و وضعيت اقتصادي اروپا به انگلستان مي رود.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از «گاردين»، دفتر صدر اعظم آلمان روز جمعه اعلام کرد آنگلا مرکل هفته آينده به منظور گفتگو با ديويد کامرون، نخست وزير انگليس از اين کشور ديدن خواهد کرد.
در بيانيه اي که از سوي دفتر آنگلا مرکل منتشر شد اعلام شده است صدر اعظم آلمان روز چهارشنبه به منظور گفتگو در زمينه هاي مختلف از جمله روابط دو جانبه، اتحاديه اروپا و موضوع هاي بين المللي و فراهم کردن مقدمات به منظور نشست گروه هشت که قرار است در روزهاي هفتم الي هشتم ماه ژوئن در منطقه باواريا برگزار شود، با نخست وزير انگليس تبادل نظر خواهد کرد.
لندن و برلين اخيرا در زمينه طرح هاي دولت کامرون به منظور محدود کردن قوانين مربوط به مهاجرت در کشورهاي عضو اتحاديه اختلافاتي با يکديگر داشته اند.
بنابر گزارش ها، مرکل در ماه اکتبر به کامرون گفته بود که پيشنهاد نخست وزير انگليس براي محدود کردن پذيرش مهاجران از ساير کشورهاي عضو اتحاديه اروپا باعث شده است که وي به نقطه غير قابل بازگشت در ارتباط با اين اتحاديه برسد.
ديويد کامرون همچنين اعلام کرد در صورتي که در انتخابات عمومي اين کشور در ماه مه به پيروزي برسد، در زمينه عضويت انگليس در اتحاديه اروپا همه پرسي برگزار خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن