تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801771674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد تدوین برنامه‌های جامع در وزارت ورزش/تشکیل کمیته‌های فرهنگی در تمام فدراسیون‌ها/افزایش بودجه وزارت ورزش در سال 94


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد
تدوین برنامه‌های جامع در وزارت ورزش/تشکیل کمیته‌های فرهنگی در تمام فدراسیون‌ها/افزایش بودجه وزارت ورزش در سال 94
معاون وزیر ورزش و جوانان از تدوین برنامه‌های جامع در سه حوزه فرهنگی آموزش، پژوهش این وزارتخانه خبر داد.

خبرگزاری فارس: تدوین برنامه‌های جامع در وزارت ورزش/تشکیل کمیته‌های فرهنگی در تمام فدراسیون‌ها/افزایش بودجه وزارت ورزش در سال 94



عبدالحمید احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اهداف سفر هیئت ورزش کشور به استان خوزستان را برشمرد و اظهار کرد: مدیران ورزش و جوانان استان‌های کشور به همراه مدیران بخش‌های مختلف از جمله فدراسیون‌های ورزشی در این اجلاس سراسری نماز شرکت و از مباحث‌های مطرح شده در این همایش استفاده کردند. 
وی ادامه داد: شرکت در جلسه خاص ورزش، جوانان و نماز با حضور حجت الاسلام قرائتی که در بحث‌های مطرح شده این جلسه راهکارهای توسعه فرهنگ نماز در حوزه آموزش و جوانان مورد اشاره قرار گرفت از دیگر دستاوردهای این سفر بوده است. 
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان برگزاری جلسه وزیر ورزش و جوانان با مدیران جامعه ورزش و بیان برنامه مدنظر در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی را از دیگر نتایج سفر هئیت ورزشی به خوزستان دانست. 
وی با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته از مناطق جنگی و یادمان‌های دفاع مقدس اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به حضور فعال ورزش و جوانان در بحث راهیان نور، شرکت قابل توجه جوانان در کاروان‌های راهیان نور و انتخاب ورزش و جوانان به عنوان معین یادمان‌های شهدا از جمله یادمان طلائیه و شلمچه، نیاز بود که هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام گیرد و توضیحات گسترده‌ای در این راستا داده شود.
*تدوین برنامه آموزش و تصویب نظام پژوهش
احمدی از فرهنگ، پژوهش و آموزش به عنوان سه حوزه مهم وزارت ورزش و جوانان یاد کرد و متذکر شد: وزارتخانه نقش هماهنگ کننده و هدایتگر را در حوزه‌های مختلف ورزشی دارا است و فعالیت‌های مختلف فدارسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی در حوزه فرهنگی آموزش و پژوهشی را مورد ارزیابی نظارت قرار می‌دهد. 
معاون فرهنگی آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان، به اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش اشاره کرد و گفت: از جمله فعالیت‌های فرهنگی در حوزه آموزش، هماهنگی‌هایی میان مدیریت بخش آموزش با زیرمجموعه‌های ورزشی صورت گرفته و درصدد هستیم یک برنامه آموزشی برای بخش‌های مختلف ورزشی و فدراسیون‌ها پیاده سازی کنیم که امیدواریم با پیاده سازی برنامه شاهد ارتقای عملکرد مدیریت ورزش در بخش‌های مختلف باشیم. 
احمدی، حوزه پژوهش را با توجه به اهمیت این مقوله یکی از مهم‌ترین حوزه‌های وزارتخانه دانست و عنوان کرد: در حوزه پژوهشی رویکرد ما این است که بتوانیم با یک بررسی همه جانبه نیازهای پژوهشی ورزش را برآورد و به بخش‌های مختلف برای رفع مشکلات و تنگنا‌ها یاری رسانیم. 
وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های مختلف در حوزه پژوهش، انجام برنامه‌های مختلف مطالعاتی پژوهشی با همکاری مرکز علمی و دانشگاه‌ها است که کارهای خوبی نیز در این راستا انجام گرفته است. 
معاون وزیر ورزش و جوانان، تصویب نظام پژوهش را یکی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه پژوهش ورزش و جوانان خواند و اظهار کرد: با تشکیل شورای پژوهش، نظام پژوهشی تصویب شد که بر اساس آن نظام پژوهشی یک نقشه راه مشخص در خصوص فعالیت پژوهشی طراحی می‌شود که با پیاده کردن این نقشه راه فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی به صورت کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
*تشکیل کمیته‌های فرهنگی در تمام فدراسیون‌ها
احمدی در ادامه به حوزه وسیع فرهنگی پرداخت و عنوان کرد: نشست‌های تخصصی در حوزه فرهنگ با مدیران بخش‌های مختلف ورزشی و فدراسیون‌ها داشته‌ایم و تا بتوانیم با ایجاد یک هماهنگی و تعامل فضای فرهنگی مطلوبی را رقم زنیم. 
وی اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی در حوزه جوانان و ورزش طراحی شده که برخی اجرا و یا در مرحله اجر است که برگزاری برنامه‌های قرآنی در دو حوزه ورزش و جوانان از جمله برنامه‌های اجرا شده در این حوزه فرهنگی است. 
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان انجام برنامه‌های ورزشی در ایام دهه فجر را دیگر فعالیت فرهنگی انجام شده در حوزه ورزش و جوانان دانست و افزود: پیش بینی شده مسابقات بین المللی در رشته‌های مختلف ورزشی درایام دهه فجر برگزار شود و شاهد حضور کشورهای قاره‌های مختلف جهان در این ایام باشیم. 
وی با تاکید بر اینکه این اقدام هم می‌تواند در توسعه ورزش و هم نمود بیشتر پیروزی شکوه‌مند انقلاب تاثیرگذار باشد، اضافه کرد: جلسات مختلفی با فدراسیون‌ها در این خصوص برگزار شده و از هیئت‌ها خواسته شده برای حمایت و تامین اعتبارات برنامه خود برای دهه فجر را هرچه زود‌تر اعلام کنند. 
احمدی تشکیل کمیته‌های فرهنگی را دیگر اقدام مهم انجام شده در حوزه فرهنگ وزارتخانه ورزش و جوانان برشمرد و تصریح کرد: برای اینکه فدراسیون‌ها با اشراف بهتر خواسته‌های فرهنگی خود را پیگیری کنند اقدام به تشکیل کمیته‌های فرهنگی شده است و امیدواریم تا پایان سال تمام فدراسیون‌ها نسبت به تشکیل کمیته‌های فرهنگی اقدام کنند. 
معاون وزیر ورزش و جوانان درپایان  از افزایش اعتبارات در حوزه آموزش، فرهنگ و پژوهش خبر داد و اظهار کرد: در زمان وزارت گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای بخش‌های پژوهشی به صورت متمرکز و غیر متمرکز بودجه‌ای اختصاص یافته و در حوزه فرهنگ نیز اعتبارات خوبی دیده شده است که امیدواریم با رایزنی‌های انجام گرفته وضعیت اعتباری درسال 94 به لحاظ رقم و بودجه افزایش قابل توجهی یابد. 
انتهای پیام/72021/ذ40

93/10/13 - 00:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن