تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821264817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازي هاي همراه


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: Asphalt Overdrive
پلتفرم: Android/iOS/Windows Phone
این عنوان یکی از جذاب ترین عناوین موبایل است که چند وفتی است بر روی دستگاه های تلفن همراه عرضه شده است. برخلاف سایر عناوین Asphaltکه دارای مسابقات و Event های مختلفی بودند این نسخه از مسابقات بی پایان پشتیبانی می کند . اگر می خواهید دقیق تر به سبک این بازی نگاه کنیم حتما عناوینی نظیر Traffic Racing را بازی کرده اید که با لمس کردن صفحه می بایست اتومبیل خود را چپ و راست کنید و از موانع بپرهیزید. حال گیم لافت استدیو موفق بازی سازی این تجربه را بر روی Asphalt با رنگ و بویی تازه و گرافیکی جذاب آورده است تا مخاطبین این دو سبک بتوانند تجربه جدید داشته باشند.

Brothers in Arms 3 : Sons of War
پلتفرم: Android/iOS/Windows Phone
این ورژن نسبت به نسخه ی قبلی ، پیشرفت های گرافیکی چشمگیری داشته است و کیفیت داستان و شخصیت پردازی ها بهتر از قبل شده است . همانطور که می دانید داستان بازی در جنگ جهانی دوم رخ می دهد و ماجرای گروهی از سربازان جنگجو و شجاع آن زمان را به تصویر می کشد . یکی از ویژگی ها خاص این بازی بالا بردن آدرنالین مخاطبانش است، حرکت های دیدنی و جذاب ، و اسلحه های شگفت انگیز از دیگر ویژگی های این بازی زیبا به حساب می آید. شخصیت اصلی بازی گروهبان Wright نام دارد، این عنوان دارای داستانی دراماتیک و گیم پلی روان است که به شما این اجازه را می دهد تا با راحتی هرچه تمام بر روی دستگاه خود به راحتی به انجام آن بپردازید.سفرهای متعدد در این بازی ، زندگی سربازان را تغییر خواهد داد .

Cut the Rope Time Travel
پلتفرم: Android/iOS
شخصیت دوست داشتنی Join Om که درگیر دستگاه زمان شده و به زمان های مختلف سفر می کند و با اجداد خود به حل هر یک از پازل های بازی می پردازد. شما باید در بازی Cut the Rope Time Travel طوری طناب ها را ببرید تا آبنبات ها به موجود سبزرنگ دوست داشتنی این بازی برسد تا بتوانیم وارد مرحله ی بعدی شویم . قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به 2 غول سبز هم شکلات بدهید. یکی دیگر از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک جالب آن اشاره کرد، محیط های شاد و موزیک جالب بازی شما را خسته نخواهد کرد و ساعت ها می توانید در حال بازی کردن این عنوان سرگرم کننده باشید.

Edge of Tomorrow: Live.Die.Repeat
پلتفرم: Android/iOS
بازی لبه فردا از سری بازی های با گرافیک بالا و اکشن دیگر پیشنهادی ما است. بازی که سراسر در حال مبارزه کردن با موجودات فضایی می باشید که به زمین حمله ور شده اند و داستان بازی شباهت های بسیاری با داستان فیلم دارد. و شخصیت های بازی نیز همان بازیگران فیلم می باشند . در بازی شما باید به متجاوزان بیگانه که قصد نابودی انسان ها را دارند بجنگید و آنها را نابود سازید.در کنار گرافیک منحصر به فرد این عنوان می توان به گیم پلی جذاب بازی اشاره کرد. در طول بازی با موجودات متفاوتی برخورد خواهید کرد که هر کدام از آن ها قطعا شما را با مشکل مواجه خواهند کرد. به عبارتی درجه سختی بازی نسبتا بالا می باشد و برای پیروزی در هر نبرد می بایست تا حد امکان سریع عمل کنید.

The Wolf Among Us
پلتفرم:iOS
همگی با این بازی زیبا آشنایی داریم که چندی پیش به صورت انحصاری برای سیستم عامل iOS بر روی دستگاه های موبایل عرضه شد. حال مخاطبین این عنوان بر روی دستگاه های تلفن همراه و آی پد های خود نیز می توانند این بازی زیبا را انجام دهند و به همراهBigby شخصیت دوست داشتنی این سری وارد داستان بازی شوند و تصمیمات جدیدی را جهت پیش روی در خط داستان بگیرند.همانند نسخه های کنسول و PC این بازی نیز دارای ۵ اپیزود مجزا می باشد که تمامی كاربران اپل می توانند از آن استفاده کنند.





2 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن