تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802756329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت برخوار مسئله انتظار و ظهور منجی، نقطه اتفاق همه ادیان الهی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت برخوار
مسئله انتظار و ظهور منجی، نقطه اتفاق همه ادیان الهی است
امام جمعه موقت شهرستان بر خوار گفت: مسئله انتظار و ظهور منجی، نقطه اتفاق همه ادیان الهی است و باید این اتفاق نظر را به خوبی دید و برای ظهور زمینه سازی کرد.

خبرگزاری فارس: مسئله انتظار و ظهور منجی، نقطه اتفاق همه ادیان الهی است



به گزارش خبرگزاری فارس از  شهرستان بر خوار، حجت‌الاسلام محمدتقی نقد علی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با توصیه به تقوای الهی و ترک معاصی، به سالروز حماسه ماندگار 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره و اظهار کرد: ملّت ایران در نهم دی ماه سال 88 با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظّم رهبری حماسه‌ای جاودان و به‌یادماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.
وی افزود: حماسه‌ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت بدون شک اگر درایت و بصیرت رهبر معظّم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم نبود، آتش فتنه به این زودی‌ها خاموش نمی‌شد.
امام جمعه موقت برخوار با بیان اینکه حماسه 9 دی، روایتی عالمانه از پیوند عاشورایی امت با رهبری امت بود برخوار، تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی مردم دین‌دار و ولایتمدار ایران این است که در ماجرای فتنه، همچون مردم زمان علی (ع) در توطئه و فتنه خوارج و جنگ جمل گرفتار نشدند و بر امام زمان خود شمشیر نکشیدند، بلکه به حمایت از دین و ولایت برخاستند و ولایت ستیزان را سر جای خود نشاندند.
وی با اشاره به مهم‌ترین مناسبت‌های هفته پیش رو ادامه داد: مهم‌ترین مناسبت امروز جمعه 11 دی ماه و 9 ربیع‌الاول مصادف با اولین روز امامت حضرت مهدی (عج) پس از شهادت پدر بزرگوارشان در سال (260 ق) است.
نقدعلی گفت: یکی از وظایف منتظران در زمان غیبت کبری معرفت داشتن نسبت به امام زمان (عج) و خواندن دعاهای وارده و دعا برای تعجیل در ظهور است.
وی با اشاره به مناسبت 13 دی ماه سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچوف (1367 ش)، خاطرنشان کرد:  پیام تاریخی امام (ره) به میخاییل گورباچوف آخرین دبیر کل حزب کمونیست شوری از مهم‌ترین اقدامات سیاسی در دهه‌های اخیر بود. ایشان با درایت و هوشمندی و با اتکا به تعالیم وحی در پیامی به گورباچف، فراتر از تحلیل‌های سیاسی روزمره و معمول می‌دهد و به ترسیم رویداد و حوادث آینده و نیز به تبیین غنای فرهنگ و معارف دین مبین اسلام می‌پردازد.
خطیب موقت نماز جمعه برخوار اظهار کرد: 14 دی ماه مصادف ولادت حضرت رسول اکرم (ص) به روایت اهل تسنن است.
وی با اشاره به 16 دی ماه روز بزرگداشت شهدای دانشجو، شهادت حماسی شهدای هویزه (شهید علم الهدی و یارانش در سال 1359 به مناسبت‌های 17 دی ماه مصادف با 15 ربیع‌الاول اشاره و تصریح کرد:  در این روز درگذشت جهان‌پهلوان غلامرضا تختی است که به نام روز جوانمردی و فتوت و درج مقاله‌ای جسارت‌آمیز به ساحت مقدس امام خمینی در روزنامه اطلاعات ساواک (1356 ش) و اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به دستور رضاخان پهلوی (1314 ش) را داریم.
وی با اشاره به آزادسازی موصول و دستگیری روحانی شیعی برجسته بحرین توسط رژیم آل خلیفه، گفت: خواستار آزادی هرچه سریع تر این روحانی برجسته از چنگال رژیم آل خلیفه هستیم.
امام جمعه موقت برخوار به سال جدید میلادی 2015 و ولادت پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی (ع) هم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پیام حضرت مسیح است؛ آیا سردمداران کشورهای مسیحی به این پیام عمل می‌کنند؟ رهبران و بزرگان مسیحیت باید با معرفی حقیقت وجودی آئین مسیح علیه السلام، نگذارند چهره مسیحیت بیشتر از این در دنیا تخریب شود، آیا اگر امروز حضرت مسیح علیه السلام بود، جنایات آمریکا، اسرائیل و انگلیس را تأیید می‌کرد؟ آیا این همه خونریزی و قتل و کشتار انسان‌های بی‌گناه توسط گروه‌های تکفیری و داعش که با حمایت کمپانی‌های صهیونیستی و مسیحی، به نام دین و در اصل ضد بشریت صورت می‌گیرد را تأیید می‌کرد؟ اگر حضرت عیسی مسیح (ع) در این روزگار بود آیا واقعاً تجویز می‌کرد که ملت ایران به دلیل همراهی نکردن با غرب، 35 سال مورد تحریم باشد؟ آیا اجازه می‌داد به ادعای واهی وجود سلاح‌های کشتار جمعی، هزاران نفر در عراق کشته شوند؟ آیا رفتاری که غرب با مردم بحرین و فلسطین و سوریه و عراق دارد، رفتاری است که از پیروان یک پیامبر الهی انتظار می‌رود؟
وی یادآور شد: اسلام و مسیحیت مشترکات فراوانی دارند و در واقع اسلام مکمل آئین مسیح است و لذا زمینه گفت و گو و نزدیکی بین این ادیان الهی و توحیدی وجود دارد و در اصل این یک اتفاق نظر برای پیوندی مبارک به شمار می‌رود.
نقدعلی  با بیان اینکه مسئله انتظار و ظهور منجی، نقطه اتفاق همه ادیان الهی است، لذا باید این اتفاق نظر را به خوبی دید و برای ظهور زمینه سازی کرد، اظهار کرد: دعوت به توحید، اجتناب از طاغوت‌ها و زورگویان، دفاع از
محرومان، محبت به انسان‌ها و جوامع بشری و توجه به ارزش‌های اخلاقی و انسانی روح تمامی ادیانی است که انبیای الهی آورندهٔ آن‌ها بوده‌اند.
انتهای پیام/2301 

93/10/12 - 16:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن