تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799492259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت آبیک: خطبا و مسئولان از بیان سخنان تفرقه‌افکنانه بپرهیزند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت آبیک:
خطبا و مسئولان از بیان سخنان تفرقه‌افکنانه بپرهیزند
امام جمعه موقت شهر آبیک گفت: خطبا و مسئولان از بیان سخنان تفرقه‌افکنانه بپرهیزند.

خبرگزاری فارس: خطبا و مسئولان از بیان سخنان تفرقه‌افکنانه بپرهیزند



به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام عبدالصمد رمضانی ظهر امروز در آیین عبادی - سیاسی این هفته نماز جمعه شهر آبیک که در مسجد ولیعصر (عج) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: تقوا سبب می‌شود انسان به سمت گناه نرود و پاکدامن بماند گرچه بصیرت را می‌توان میوه تقوا دانست که سبب شد مردم در فتنه سال 88، با بصیرت و هوشیاری حماسه تاریخی 9 دی را خلق کنند.
وی افزود: بصیرت و هوشیاری مردم و نیز رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری سبب شد کشور و نظام از فتنه نجات یابند البته باید گفت که همان گونه که محرم در پیروزی انقلاب اسلامی به کمک مردم رسید در 9 دی 88 هم عاشورا به کمک مردم شتافت و مردم در 9 دی سال 88 حماسه بزرگ و ماندگار را خلق کردند.
خطیب جمعه موقت شهر آبیک ادامه داد: فتنه‌گران خارجی و حامیان داخلی آنها به نظام اسلامی لطمه زدند و نظام را زیر سئوال بردند.
رمضانی بیان کرد: به تعبیر قرآن کریم فتنه از قتل بدتر، بزرگتر و خطرناک‌تر است که فتنه‌گران در سال 88 فتنه را ایجاد کردند و تقلب در انتخابات را که وجود نداشت بهانه کرده و خواستند با کلید تقلب قفل بزرگ را باز کنند.
امام جمعه موقت شهر آبیک اضافه کرد: فتنه‌گران اصل ولایت فقیه و اسلام را نشانه گرفته بودند که مردم برای دفاع از اصل اسلام و نظام، 9 دی به میدان آمدند و به رهبر فرزانه خطاب کردند اگر شما فرمان دهید ما هم عرض می‌کنیم که همه عمار تو هستیم.
رمضانی گفت: به سادگی نمی‌شود از فتنه 88 عبور کرد چراکه دعوا و نزاع شخصی نبود که آشتی کنیم بلکه مسئله مهم‌‌تر از اینها است.
وی ادامه داد: به اعتراف سیاست مداران آمریکایی، فتنه‌گران در اروپا جمع شدند و به دشمنان اذعان کرده بودند بر ایران فشار آورید و تحریم کنید آن هم نه تحریم‌های تدریجی بلکه تحریم‌هایی که ملت را به زانو در آورد.
خطیب جمعه موقت شهر آبیک تصریح کرد: یکی از حامیان فتنه مردم را از آتشفشان فتنه می‌ترساند در حالی که نمی‌دانست ملت آتشفشانی است که به ندای ولی فقیه خود لبیک می‌گوید و آتشفشان‌های فتنه را در نطفه خاموش می‌کند.
رمضانی افزود: فتنه‌گران می‌خواستند با فتنه ما را به سمت و سویی بکشانند که گروه تروریستی داعش امروز در سوریه و عراق مرتکب آن یعنی جنایات می‌شود، اما به لطف الهی و امداد‌های غیبی که همیشه یار و پشتیبان ملت بوده است، مردم یک‌صدا در 9 دی به میدان آمدند و فتنه‌گران را برای همیشه رسوا کردند.
امام جمعه موقت شهر آبیک با بیان اینکه فتنه‌گران به حیثیت نظام و مردم ضربه زدند، افزود: فتنه‌گران نه تنها از مردم عذرخواهی نکردند بلکه خودشان را از ملت و نظام طلبکار می‌دانند.
رمضانی در بخشی دیگر از خطبه‌ها به آغاز هفته وحدت از 12 تا 17 ربیع‌الاول اشاره کرد و گفت: وحدت و یکپارچگی حقیقتا یکی از نیازهای مبرم مسلمانان است که قرآن کریم نیز بر دعوت مسلمانان به وحدت تاکید کرده است.
وی افزود: همه باید زیر پرچم رهبری حرکت کرده وحدت را حفظ کنیم و لازم است که خطبا، گویندگان و مسئولان از اختلاف افکنی و بیان حرف‌هایی که بوی اختلاف می‌دهد، دوری کنند.
خطیب جمعه موقت شهر آبیک رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) توسط نیروهای مخلص و مشترک ارتش جمهوری اسلامی را موفقیت‌آمیز خواند و تصریح کرد: نیروهای ارتش در این رزمایش، قدرت و اقتدار نظامی و دفاعی خود را به رخ دنیا کشیدند و پیشرفت دفاعی آنان دشمنان را در بهت فرو برد.
رمضانی متذکر شد: گرچه رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) پیام صلح و دوستی را برای منطقه به همراه داشت ولی هشداری بود برای یاوه‌گویانی که هر از گاهی ندای همه گزینه‌ها روی میز است، سر می‌دهند.
وی به ایام آغاز دوران امامت ولایت وجود مقدس قطب عالم امکان حضرت مهدی (عج) اشاره و بیان کرد: از آغاز امامت و ولایت امام زمان (ع) یک هزار و 176 سال می‌گذرد و هنوز هم ادامه دارد.
انتهای پیام/77006/ذ40

93/10/12 - 15:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن