تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804122560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ویژه گنبدکاووس خبر داد پخش اذان در میدان مرکزی گنبدکاووس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار ویژه گنبدکاووس خبر داد
پخش اذان در میدان مرکزی گنبدکاووس
فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: از این پس اذان ظهر و مغرب در میدان مرکزی شهرگنبدکاووس پخش می‎شود.

خبرگزاری فارس: پخش اذان در میدان مرکزی گنبدکاووس



به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد حمیدی شامگاه پنج‎شنبه در جمع ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برگزاری نشست کارگروه ترویج نماز در شهرستان اظهار کرد: تمامی مسئولان در تمامی دستگاه‎ها و نهادهای شهرستان گنبدکاووس عزم خود را برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در سطح شهر و ارائه راهکارهای عملی برای افزایش گرایش و تمایل جوانان و نوجوانان به نماز جماعت و حضور در مساجد به کار بسته‎اند و ان‌شاءالله با همیاری مردم طرح‎های خوبی در این حوزه به اجرا گذاشته خواهد شد.
وی با مهم دانستن ترویج و اشاعه نماز در مدارس و از سنین کودکی خاطرنشان کرد: نماز به عنوان یک رفتار اجتماعی انسان‎ساز و جامعه‎ساز اگر از سنین کودکی و نوجوانی در افراد نهادینه شود اثرات مثبت فرهنگی خود را در طی سالیان دراز بر فرهنگ عمومی و تعاملات اجتماعی یک کشور خواهد گذاشت. لزوم برگزاری نماز جماعت در ادارات و نهادهای شهرستان گنبدکاووس
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس همچنین با تاکید بر لزوم برگزاری نماز جماعت در ادارات و نهادهای شهرستان گفت: تمام ادارات موظف شده‎اند تا حد امکان نماز ظهر و عصر را به صورت جماعت اقامه کنند تا مروج یک رفتار پسندیده اجتماعی باشند و ضمن تقویت روحیه دینی و اسلامی در ادارات یکی از بزرگ‎ترین معروف‎ها را به نحو مطلوب و شایسته بر پا کنند.
حمیدی با ابراز رضایت از برگزاری منظم جلسات کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی و اهتمام مدیران شهرستان به حضور در جلسه و اجرای مصوبات افزود: به لطف خدا و با تلاش مدیران ادارات و نهادهای شهرستان گنبدکاووس و با بهره‎گیری از رهنمودهای امام جمعه شهرستان طرح‎های خوبی در جلسات کارگروه مطرح و مصوب شده است. الزام ایجاد نمازخانه در پاساژها و مراکز تجاری شهرستان گنبدکاووس وی با اشاره به تاثیر فضاسازی و ایجاد بستر مناسب برای ترویج فرهنگ نماز خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم اعضای کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی شهرستان مقرر شده است که شهرداری ایجاد نمازخانه در پاساژها و مراکز تجاری را از شروط الزام صدور پروانه برای این مراکز قرار دهد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس همچنین در بیان سایر مصوبات این جلسات گفت: به پیشنهاد اعضای کارگروه قرار است از این پس اذان ظهر و مغرب در میدان مرکزی شهر همزمان با مساجد شهرستان پخش شود تا ضمن ایجاد فضای معنوی برای دقایقی به نوعی تشویق برای حضور در نماز جماعت در بین مردم شکل بگیرد.
حمیدی با تاکید بر اهمیت نماز گفت: با توجه به اهمیت والای نماز تصمیم گرفته‎ایم این موضوع را از دستور کار جلساتمان خارج نکنیم و در چندین جلسه دیگر نیز در کنار موضوعات خاص خود به این مطلب نیز به صورت شایسته‎ای پرداخته شود.
گفتنی است قبل معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، حجت‎الاسلام محمدحسین سبحانی امام جمعه این شهرستان در سخنان کوتاهی با تقدیر از حضور مدیران و مسئولان در نماز جماعت‎ها چه در ادارات و چه در مساجد افزود: بدون تردید همه بر این مطلب واقف هستند که حضور مدیران ادارات و نهادها و مسئولان شهرستان در نماز جماعت ادارات و مساجد و شرکت در مراسمات دینی و مذهبی موجب ترغیب و تشویق کارکنان ادارات و همچنین سایر مردم برای شرکت در نماز و محافل دینی خواهد شد. انتهای پیام/2307/

93/10/12 - 06:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن