تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور کشاورز در خانه از صدرنشین رقابت‌ها پذیرایی می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور
کشاورز در خانه از صدرنشین رقابت‌ها پذیرایی می‌کند
تیم فوتسال کشاورز قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه به مصاف کاشی نیلوی اصفهان می‌رود.

خبرگزاری فارس: کشاورز در خانه از صدرنشین رقابت‌ها پذیرایی می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی فردا با برگزاری هشت دیدار آغاز می‌شود که تیم فوتسال کشاورز قزوین از ساعت 16 فردا در قزوین در یک بازی حساس به مصاف تیم کاشی نیلوی اصفهان می‌رود.
فوتسالیست‌های تیم کشاورز در شرایطی به مصاف میهمان اصفهانی خود می‌روند که در حال حاضر با کسب تنها پنج امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی جا خوش کرده‌اند و این در حالی است که تیم کاشی نیلو به تنهایی و با کسب بیشترین امتیاز صدرنشین فعلی رقابت‌های لیگ دسته نخست باشگاه‌های کشور است.
تیم کشاورز قزوین در حال حاضر با به دست آوردن پنج شکست، دو تساوی و تنها یک پیروزی و کسب پنج امتیاز جایگاه هشتم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد و تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان با به دست آوردن هفت پیروزی و یک شکست و کسب 21 امتیاز در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است.
سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دیدار شاگردانش مقابل تیم کاشی نیلوی اصفهان در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته نخست فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: بدون شک بازی سخت و دشواری مقابل تیم کاشی نیلو خواهیم داشت. محمود عبدالهی اضافه کرد: این تیم اصفهانی در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و نکته قابل تأمل این است که این تیم تا‌کنون در هیچ یک از بازی‌های خود مقابل رقیبان تن به شکست نداده و همین مسئله کار ما را سخت‌تر می‌کند.
وی با اشاره به اینکه البته فوتسالیست‌های کشاورز قزوین نیز در این دیدار دست و پا بسته نیستند، افزود: خوشبختانه شرایط روحی و روانی شاگردانم نسبت به نیم فصل نخست خیلی بهتر شده است و انتظار داریم فردا بازی بسیار مطلوبی را مقابل تیم صدرنشین کاشی نیلوی اصفهان به نمایش بگذاریم و در پایان با کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز ممکن زمین بازی را ترک کنیم.
وی با بیان اینکه تیم کشاورز در نیم فصل دوم پنج بازیکن جدید را به خدمت گرفت، عنوان کرد: در بازی قبلی بازیکنانم نشان دادند که نسبت به شرایط نیم فصل نخست خیلی بهتر شده‌اند و پیروزی پرگل چهار بر یک در مشهد مقابل تیم ایران جهان این مسئله را به خوبی نمایان کرد.
گفتنی است؛ رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی با شرکت 16 تیم در دو گروه هشت تیمی در حال برگزاری است که تیم فوتسال کشاورز قزوین که در حال حاضر در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته است، در سال‌های قبلی همواره به عنوان یکی از تیم‌های مدعی حتی جواز حضور در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ برتر را نیز تصاحب کرده است.
انتهای پیام/77004/غ30

93/10/11 - 14:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن