تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820739871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در لیگ شطرنج بانوان باشگاه‌های کشور بانوان شطرنج‌باز قزوینی مقابل مدافع عنوان قهرمانی شکست خوردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در لیگ شطرنج بانوان باشگاه‌های کشور
بانوان شطرنج‌باز قزوینی مقابل مدافع عنوان قهرمانی شکست خوردند
در ادامه رقابت‌های لیگ شطرنج بانوان باشگاه‌های کشور بانوان شطرنج‌باز استان مقابل تیم پتروشیمی بندر امام تن به شکست دادند.

خبرگزاری فارس: بانوان شطرنج‌باز قزوینی مقابل مدافع عنوان قهرمانی شکست خوردند



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دور چهارم مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر شطرنج بانوان باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که شطرنج‌بازان قزوینی مقابل تیم پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی تن به شکست دادند.

در این رقابت‌ها بانوان شطرنج‌باز قزوینی در حالی مقابل تیم پتروشیمی بندرامام با نتیجه چهار بر صفر تن به شکست دادند که تیم جنوبی در ترکیب خود از وجود شطرنج‌بازان مطرح کشورمان از جمله آتوسا‌پور کاشیان، میترا حجازی‌پور، رعنا حکیمی‌فر و سایر شطرنج‌بازان مطرح کشورمان سود می‌برد.

اما در سایر رقابت‌های دور چهارم این بازی‌ها تیم بسکتبال نخبگان گیلان به مصاف تیم بهکاک زرین گلستان رفت که در پایان با نتیجه سه بر یک مقابل این تیم تن به شکست داد.

دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد و نساجی ملل البرز نیز در حالی به پایان رسید که تیم شطرنج دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه 3.5 بر نیم مقابل شطرنج‌بازان البرزی به پیروزی برسد.

در دور چهارم این پیکارها تیم نساجی ملل البرز با قرعه استراحت روبه رو شده بود.

رئیس هیئت شطرنج استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: اما این رقابت‌ها در حالی پیگیری می‌شود که در دور سوم این رقابت‌ها تیم‌های پتروشیمی بندر امام، استقلال و دانشگاه تهران موفق شده بودند با اقتدار مقابل حریفان خود به برتری دست پیدا کنند.

یارویس مسکینی افزود: تیم پتروشیمی بندر امام با نتیجه چهار بر صفر موفق شده بود تیم نخبگان گیلان را شکست دهد و تیم‌های همشهری استقلال و دانشگاه آزاد تهران نیز موفق شده بودند با همین نتیجه تیم‌های بهکاک زرین گلستان و هیئت شطرنج قزوین را از پیش رو بردارند.

وی عنوان کرد: رقابت‌های لیگ برتر شطرنج بانوان باشگاه‌های کشور در حال حاضر با برگزاری دور پنجم این پیکارها در حال برگزاری است و بدون شک می‌توان از همین حالا با قاطعیت از قهرمانی تیم پتروشیمی بندر امام صحبت کرد، چراکه این تیم هر چهار دیدار گذشته خود در این مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

گفتنی است؛ هشتمین دوره مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر شطرنج بانوان باشگاه‌های کشور در حالی از روز سه شنبه با شرکت هفت تیم در سالن شطرنج مجموعه ورزشی قزوین آغاز شده که این رقابت‌ها ظهر فردا با برگزاری دور هفتم و پایانی و مشخص شدن تیم‌های نخست تا سوم به کار خود خاتمه می‌دهد.
انتهای پیام/77004/ل30

93/10/11 - 14:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن