تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802992491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان جنوبی خواستار شد اختصاص سهمیه از منابع صندوق توسعه ملی به طرح‌های سرمایه‌گذاری خراسان‌جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار خراسان جنوبی خواستار شد
اختصاص سهمیه از منابع صندوق توسعه ملی به طرح‌های سرمایه‌گذاری خراسان‌جنوبی
استاندار خراسان جنوبی گفت: اختصاص سهمیه مشخص سالانه از منابع ریالی و ارزی صندوق توسعه ملی به واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان از درخواست‌های مردو و مسئولان استان است.

خبرگزاری فارس: اختصاص سهمیه از منابع صندوق توسعه ملی به طرح‌های سرمایه‌گذاری خراسان‌جنوبی



به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار، به دنبال اجرایی کردن و پیگیری مصوبات سفر دولت به استان، در دیدار‌ی با معاون اول رئیس جمهوری به نشست استانداران شرق کشور با رئیس جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: تجهیز و بهره‌برداری از معادن استان و منطقه به منظور ایجاد اشتغال پایدار در صنایع معدنی با هدف محرومیت‌زدایی به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید از انتظارات متولیان این امر است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تمام شده کالا در خراسان جنوبی هزینه‌های مرتبط با حمل و نقل است‌، افزود: از آنجا که در حال حاضر مرکز استان و شهرستان‌های مرزی از زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی برخوردار نیستند و امکان رقابت برای بسیاری از تولیدات معدنی و صنعتی وجود ندارد‌، با وجود پتانسیل‌های بسیار خوب معدنی در این مناطق، بخش عمده‌ای از این منابع به دلیل هزینه‌های بالای تجهیزات قابل استخراج و عرضه به محل مصرف نیست.
استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در صورتی که ماشین‌آلات و تجهیزات حمل و نقل کالا و مواد معدنی در این استان با قیمت مناسب در اختیار معادن و واحدهای تولیدی قرار گیرد، نقش موثری در کاهش قیمت تمام شده محصولات معدنی و تولیدی استان بر جای خواهد گذاشت و بسیاری از واحدهای معدنی و صنعتی که در حال حاضر فعال نیستند را می‌توان به چرخه تولید بازگرداند و موجبات تثبیت اشتغال در این واحدها را نیز فراهم کرد.
خدمتگزار یاد‌آور شد: در حال حاضر 350 معدن با استخراج سالانه 16 میلیون تن و بیش از 550 واحد تولیدی در راستای توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال در این منطقه محروم در حال فعالیت هستند که صدور دستور در ارتباط با واردات انواع ماشین‌آلات حمل و نقل جاده‌ای با عمر کمتر از سه سال و همچنین ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی شامل انواع لودر، بیل مکانیکی و دامپ تراکت و بلدوزر بدون محدودیت سال ساخت از مهمترین درخواست‌های استان در این زمینه محسوب می‌شود.
وی در دیدار کاری خود با رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی ایران نیز به مذاکره حضوری انجام شده با ریاست محترم جمهوری در سفر به استان و موافقت ایشان در ارتباط با کاهش نرخ سود تسهیلات صندوق توسعه ملی در خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: به منظور توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد رونق اقتصادی در استان مقام محترم رئیس جمهوری اجازه فرمودند این موضوع توسط رئیس صندوق توسعه ملی در دستور کار هیئت امنای صندوق قرار گیرد.
استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: کاهش نرخ سود تسهیلات ریالی و ارزی برای تمام شهرستان‌های استان به میزان حداکثر ممکن، اصلاح بند(ی) بخش اول نظام‌نامه پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی از محل منابع صندوق توسعه ملی و اضافه کردن تمام نقاط استان خراسان جنوبی به فهرست مناطق کمتر برخوردار از جمله مهمترین درخواست‌های استان در این حوزه است.
خدمتگزار با بیان اینکه تصویب و پرداخت تسهیلات طرح‌های سرمایه‌گذاری و واحدهای تولیدی استان برای استفاده از منابع صندوق از دیگر درخواست‌های استان در این زمینه است، گفت: اختصاص سهمیه مشخص سالانه از منابع ریالی و ارزی صندوق توسعه ملی به واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان و یا تعیین اولویت برای استفاده طرح‌های سرمایه‌گذاری از تسهیلات صندوق توسعه ملی از دیگر مواردی است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با نظر مساعد رئیس صندوق توسعه ملی به نتیجه مطلوب منتهی شود.
این گزارش حاکیست، معاون اول رئیس جمهوری و رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی کشور نیز بعد از استماع سخنان استاندار خراسان جنوبی در راستای پیگیری موارد مورد درخواست استان قول مساعد دادند.
انتهای پیام/69023/غ

93/10/11 - 13:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن