تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 5 درصدي توليد برق ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۵۴ق.ظ)
از ابتداي سال‌جاري تاکنون محقق شد؛ افزايش 5 درصدي توليد برق ايران توليد برق جمهوري اسلامي ايران از ابتداي سال‌جاري تاکنون در مقايسه با زمان مشابه پارسال بيش از پنج درصد افزايش يافته است.
به‌گزارش خبرگزاري موج، ميزان توليد برق کشور از ابتداي امسال تاکنون به 220 هزار و 364.1 گيگاوات رسيده که اين ميزان 5.74 درصد بيش از انرژي توليدي کشور در زمان مشابه پارسال است.
از مجموع انرژي توليدي داخل کشور از ابتداي سال‌جاري تاکنون، 208 هزار و 523.2 گيگاوات ساعت به واحدهاي حرارتي و 11 هزار و 840.9 گيگاوات ساعت به واحدهاي برق‌آبي اختصاص داشته است.
در اين مدت، توليد نيروگاه‌هاي حرارتي درمقايسه با دوره مشابه پارسال 6.7 درصد افزايش و توليد نيروگاه‌هاي برق‌آبي 0.2 درصد رشد يافته است.
ميزان انرژي تأمين‌ شده نيز امسال در دوره مورد بررسي 223 هزار و 308.7 گيگاوات ساعت گزارش شده است که اين ميزان 6.68 درصد در مقايسه با زمان مشابه پارسال افزايش نشان مي‌دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن