تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819369624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران از نظر قدرت نظامي به پيشرفت‌هاي مهمي دست پيدا کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۲۳:۳۶ب.ظ)
آيت‌الله نوري‌ همداني: ايران از نظر قدرت نظامي به پيشرفت‌هاي مهمي دست پيدا کرده است آيت‌الله نوري‌ همداني گفت: در حال حاضر کشور از نظر قدرت نظامي به پيشرفت‌هاي مهمي دست پيدا کرده است که اگر اين پيشرفت‌ها وجود نداشت امروز داعش به جاي حمله به کشورهاي سوريه و عراق به ايران حمله مي‌کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت‌الله حسين نوري‌همداني در ديدار با جمعي از مسئولان تائيد محتوا و ضوابط شرعي سپاه پاسداران کشور با اشاره به اينکه بايد کودکان را مورد احترام قرار داد اظهار کرد: امام سجاد (ع) هميشه براي رفت‌ و آمد مسيرهاي که مکتب خانه وجود داشت را انتخاب مي‌کردند و کودکان را مورد احترام قرار مي‌دادند.
وي افزود: کودکان ايران در آينده از بزرگان کشور خواهند بود و بايد در خواندن نماز و اصول دين کوشا باشند و از سوي ديگر در مجالس ديني بايد حضور پيدا کنند تا از برکات اين مجالس بهره‌مند شوند. اين مرجع تقليد با اشاره به اينکه از استان سمنان کتاب‌هايي از وصيت‌نامه‌هاي شهدا براي دفتر وي ارسال شده است گفت: اين کتاب‌ها به صورت کامل و جامع از زندگي شهدا تهيه و تدوين شده است.
آيت الله نوري‌همداني تصريح کرد: تاريخ در زندگي افراد داراي اهميت والايي است و قرآن کريم به عنوان يک کتاب آموزشي وقايع تاريخي را تحليل مي‌کند. وي با اشاره به اينکه زندگي داراي قوانين مختلفي است گفت: پيروي از قوانين و احکام قرآن کريم سبب مي‌شود تا انسان‌ها از رمز و رموز جهان آگاهي پيدا کنند و در مسير رستگاري حرکت کنند.
استاد حوزه علميه قم خاطر نشان کرد: جهان هستي داراي نظم و قوانين خاص خود است که انسان‌ها با نگاه به اين قوانين مي‌توانند عظمت و قدرت خداوند را مشاهده کنند و به پروردگار جهان ايمان بياورند.
آيت‌الله نوري‌ همداني با اشاره به اينکه نبايد به تاريخ به صورت سطحي نگاه کنيم گفت: تاريخ ائمه اطهار (ع) و تاريخ انقلاب بايد به صورت ويژه مورد اهميت قرار گيرند زيرا تاريخ بسيار آموزنده است و مردم با مراجعه به تاريخ مي‌توانند از مسائل و رخدادهاي تاريخي درس و عبرت بگيرند.
وي بيان کرد: ائمه اطهار (ع) همگي به شهادت رسيده‌اند و مقام شهدا بسيار داراي ارج است و هر کسي نمي‌تواند به اين افتخار والا دست پيدا کند.
اين مرجع تقليد با اشاره به اينکه دشمنان اسلام درصدد براندازي پرچم اسلام هستند گفت: براي دستيابي به اسلام ناب جهاد لازم است و جهاد بدون شهادت امکان ندارد و رنگ خون مهمترين و با ارزش‌ترين پيام‌ها را به انسان‌ها منتقل مي‌کند.
آيت‌الله نوري‌همداني تاکيد کرد: جنگ تحميلي از نظر امام خميني (ره) براي اثبات انقلاب رخ داد و افرادي که در جبهه‌هاي جنگ حضور داشتند به انقلاب و ايران علاقه داشتند و در تلاش بودند که از فرمان رهبر زمان خود اطاعت کنند.
وي با اشاره به اينکه پس از شهادت امام حسن عسکري (ع) امام عصر (عج) به امامت رسيدند گفت: همه ائمه اطهار (ع) براي حکومت و برقراري نظم در جامعه به شهادت رسيدند.
استاد حوزه علميه قم تصريح کرد: در حال حاضر کشور از نظر قدرت نظامي به پيشرفت‌هاي مهمي دست پيدا کرده است که اگر اين پيشرفت‌ها وجود نداشت امروز داعش به جاي حمله به کشورهاي سوريه و عراق به ايران حمله مي‌کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن