تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819896431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 20 درصدي سهم سوخت رساني بندر نفتي خليج فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۲۲:۲۲ب.ظ)
افزايش 20 درصدي سهم سوخت رساني بندر نفتي خليج فارس سهم سوخت رساني بندر نفتي خليج فارس از پنج درصد سال 86 به 20 درصد در سال 95 افزايش مي يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدعلي اصل سعيدي پور، معاون عمليات بندري و منطقه ويژه اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان با اعلام اين مطلب اظهار داشت: قرار است تا پايان برنامه پنجم توسعه اين بخش تا تحقق سهم 50 درصدي در منطقه خليج فارس افزايش يابد.
وي با اعلام ميزان سوخت تحويلي از ابتداي سال جاري تاکنون افزود: از ابتداي سال تاکنون يک ميليون و 700 هزار تن سوخت به کشتي هاي عبوري در تنگه هرمز از طريق بندر نفتي خليج فارس تحويل گرديده است.
اين مقام مسوول بيان داشت: بنادر هرمزگان 70 کيلومتر مسير کشتي هاي عبوري را در محدوده تنگه هرمز کاهش داده و از ابتداي سال جاري تاکنون، بيش از 600 فروند کشتي بالاي 50 هزار تن از بندر نفتي خليج فارس سوخت گيري کرده اند.
سعيدي پور با بيان اينکه نفت کوره و نفت ديزل مهم ترين سوخت هاي مورد تقاضا براي کشتي هاي عبوري در تنگه هرمز و خليج فارس است، گفت: اين سوخت با استاندارد روز دنيا و کيفيت مناسب توليد و به بازار عرضه مي شود.
وي خاطرنشان کرد: به دليل کيفيت و مرغوبيت نفت ايران، اين سوخت از بازدهي بهتري برخوردار بوده و با سوخت عرضه شده در بنادر فجيره و ديگر بنادر سوخت رسان، تفاوت دارد.
سعيدي پور اضافه کرد: لنگرگاه بندر نفتي خليج فارس، آب هاي بين المللي مجاور تنگه هرمز و جنوب جزيره لارک از جمله مکان هايي است که به کشتي ها بدون معطلي و در کمترين زمان خدمات بانکرينگ يا سوخت رساني، عرضه مي شود.
معاون عمليات بندري و منطقه ويژه اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان گفت: پيش بيني مي شود تا پايان سال دو و نيم ميليون تن سوخت از بندر نفتي خليج فارس به کشتي هاي عبوري در تنگه هرمز تحويل شود.
بندر نفتي خليج فارس به عنوان بخش نفتي منطقه ويژه اقتصادي بندر شهيد رجايي با 9 پست اسکله به طول يک هزارو 200 متر، 320 هکتار وسعت دارد و قرار است به زودي يک اسکله جديد 20 هزار تني نيز در اين بندر احداث شود.
اين بندر در 23 کيلومتري غرب شهر بندرعباس و در منطقه ويژه اقتصادي بندر شهيد رجايي در زمينه تجارت فرآورده هاي نفتي فعال است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن