تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819776699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيروي انتظامي يک سازمان انسان‌محور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۲۱:۳۹ب.ظ)
نيروي انتظامي يک سازمان انسان‌محور است فرمانده ناجا بر لزوم اهميت تشکيل قرارگاه مبارزه با سرقت براي کاهش جرائم خرد در استان‌ها تاکيد کرد و گفت: خوشبختانه آمار تلفات جاده‌اي کاهش يافته و اين آمار هر ماه نيز در حال کاهش است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در آيين اختتاميه هشتمين دوره بصيرت در مجتمع فرهنگي، تربيتي و آموزشي عمار ضمن عرض تسليت سالروز شهادت امام حسن عسگري (ع) از برگزارکنندگان هشتمين دوره بصيرت در قم تقدير کرد و اظهار داشت: مبناي اين دوره‌ها انسان‌شناسي است که بايد رسالت را در مسير مقصدمان بشناسيم که آيا انسان خلقتي بي‌هدف دارد و يا بر اساس هدف مشخصي خلق شده است.
وي در ادامه با بيان اينکه انسان از بدو حياتش بايد در پي کسب شناخت خود باشد، بر شناخت جوهره انساني تاکيد کرد و گفت: تعاريف راهبردها يعني اينکه بدانيم از لحاظ استراتژيکي کجا هستيم، چگونه و به کجا مي‌رويم و پاسخ به اين سئوال است که موجب سعادت‌مندي انسان مي‌شود.
فرمانده ناجا گفت: در تفکر اومانيستي اين پيشرفت‌هاي شگرف علمي در دنيا موجب خيرگي چشم‌ها شده و البته جذاب است، بايد در عمل و در دل به قرآن باور داشت؛ برخي‌ها عمل مي‌کنند و به نتيجه مي‌رسند.
وي داشتن يقين راسخ را لازمه ايمان واقعي دانست و تصريح کرد: ايمان به قرآن و داشتن يقين موجب حاکميت حجت دروني شده و افراط و تفريط در دين جزء آفات است.
احمدي‌مقدم گفت: تفکر اومانيستي يعني اينکه انسان اشرف مخلوقات است اما اشکالش اين است که مي‌گويد، انسان تنها خودش براي سعادتش مي‌تواند تصميم‌گير باشد و اين خطاست.
وي با بيان اينکه نيروي انتظامي يک سازمان انسان‌محور است و از دل ملت برخاسته است، تاکيد کرد: رسالت انسان چيزي جز عبادت نيست، همه موجودات خداوند را عبادت مي‌کنند و اين در حالي است که اگر انسان جوهره خود را نشناسد، قابليت خود را نمي‌شناسد.
فرمانده ناجا با اشاره به اينکه انسان با جوهر کمال پله‌هاي کمال را طي مي‌کند، گفت: اگر روح از جسم جدا شود جسم هيچ ارزشي ندارد و راه مستقيم و بايد بر مدار ولايت‌پذيري باشد.
وي با بيان اينکه وقتي نعمت‌هاي خدا کفران شود لباس گرسنگي به تن پوشانده خواهد شد، گفت: در بيان معني بصيرت مي‌خواهيم بگوييم که به اين باور راسخ رسيده‌ايم که توفيقات در انحصار فقط عوامل مادي نيست.
فرمانده ناجا با بيان اينکه بالاترين نعمت ولايت است و بايد شاکر بود، تصريح کرد: پيروزي تنها بر اساس تقواست و ايمان و تقوا موجب باز شدن درهاي الهي به سوي ما مي‌شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار کرد: اگر در بعد فناوري در نيروي انتظامي مي‌خواستيم بر مبناي توسعه مادي جلو برويم امروز پليس فتا نداشتيم و نيروي انتظامي علمي نبود.
احمدي‌مقدم با اشاره به حجم سنگين ماموريت‌ها در نيروي انتظامي افزود: در اين فشارها بايد قابليت خود را شناخت، انسان گرفتار استعداد ظاهر مي‌شود و ما بايد اين فشار‌ها را به فرصت‌ تبديل کنيم .
وي با اشاره به اينکه مسير کمال انسان پيش‌بيني نسبت به آينده است، گفت: قدرت در دوران معاصر در سيطره هدايت افکار عمومي در دنياست.
فرمانده ناجا در ادامه بر بهينه‌سازي ساختارها و بهره‌وري در قانون استخدامي و همچنين کاهش نيروهاي ستادي و افزايش نيروهاي صف تاکيد کرد و افزود: در برنامه ششم توسعه بايد بخش فناوري و تجهيزات تقويت شود و در حال برنامه‌ريزي هستيم تا نيازهايمان تامين شود.
وي در ادامه با تلخ دانستن حوادث گلپايگان و خمين گفت: رعايت نکات تاميني و حفاظتي بايد به فرهنگ تبديل شده تا تک تک جرائم کشف شود و قدم ما اراده الهي را رقم خواهد زد.
احمدي‌مقدم بر لزوم اهميت تشکيل قرارگاه مبارزه با سرقت براي کاهش جرائم خرد در استان‌ها تاکيد کرد و گفت: خوشبختانه آمار تلفات جاده‌اي کاهش يافته و اين آمار هر ماه نيز در حال کاهش است.
در اين مراسم از مجتبايي، فرمانده انتظامي استان قم به دليل همکاري موثر با رئيس مجتمع فرهنگي، تربيتي و آموزشي عمار در برگزاري دوره‌هاي بصيرت از سوي فرمانده ناجا تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن