تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خبر داد حضور توانمند در مسابقات برون‌مرزی هدف اصلی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خبر داد
حضور توانمند در مسابقات برون‌مرزی هدف اصلی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام گفت: حضور توانمند در مسابقات برون‌مرزی از اهداف اصلی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است.

خبرگزاری فارس: حضور توانمند در مسابقات برون‌مرزی هدف اصلی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر پورعلی‌فرد بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان ضمن تقدیر از حضور پررنگ فعالان ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان اظهار داشت: تک تک افراد حاضر در جلسه صرفا به لحاظ احساس مسئولیت در این جمع حضور دارند و باید این همت و غیرت افراد مورد تقدیر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مجمع انتخاب فردی دلسوز و موثر در ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان است و امیدواریم مهران زرگری بتواند در رشد و ارتقای سطح این ورزش در استان زنجان موثر واقع شود. پورعلی‌فرد با تاکید بر تعامل هیئت‌های ورزشی با ادارات کل ورزش و جوانان در استان‌ها یادآور شد: علت اهمیت تعامل با ادارات کل در این است که بدنه ورزش در همین ادارات ساخته شده و این تعامل برای من بسیار حاضر اهمیت است.
وی از مربیان فعال در این رشته ورزشی، مسئولان هیئت‌ها، صاحبان باشگاه‌ها و... خواستار ایجاد همکاری و تعامل بیش از پیش با ادارات کل ورزش و جوانان شد.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به بروز برخی مشکلات و اختلاف نظرها از طرفداری خود از اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و افزود: ما باید به عنوان پایه‌های ورزش کشور همواره در کنار اداره کل ورزش و جوانان باشیم چرا که ما انتخاب می‌شویم تا باری از دوش ورزش استان و کشورمان برداریم نه اینکه باری بر دوش آنها باشیم و مشکل‌ساز شویم.
پورعلی‌فرد امسال را سال خوبی برای ورزش بدنسازی و پرورش اندام دانست و افزود: خوشبختانه در سال جاری شاهد کسب افتخارهای بسیاری توسط ورزشکاران کشور در رشته ورزشی بدنسازی و پرورش اندام بودیم و نتایج بسیار خوبی هم در مسابقات برون مرزی کسب کردیم.
وی خاطرنشان کرد: سیاست‌های برون مرزی فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی تابع سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به حضور موفق تیم‌های بدنسازی و پرورش اندام اعزامی ایران در مسابقات برون مرزی اشاره کرد و اظهار داشت: برای نخستین بار با ترکیب تیم جوان در بازی‌های آسیایی سریلانکا شرکت کردیم و نه تنها عنوان قهرمانی کسب شد بلکه قهرمان قهرمانان نیز از ورزشکاران ایران معرفی شد و در مسابقات جهانی اسپانیا نیز به مقام قهرمانی دست یافتیم که این درخور توجه است. * آرامش جامعه بدنسازی و پرورش اندام هدف نهایی فدراسیون است
پورعلی‌فرد حضور توانمند در مسابقات برون مرزی را از اهداف و برنامه‌های این فدراسیون ذکر و اظهار کرد: ورزش در انحصار هیچ فرد خاصی نیست و این مقوله مهم و اثرگذار مدام در حال زاد و ولد است و باید به جوانان میدان بیشتری داد.
رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی در ادامه یادآور شد: آرامش جامعه بدنسازی و پرورش اندام هدف نهایی است که با صبر و شکیبایی و مشارکت در کارها دست‌یافتنی است.
این مسئول در پایان با تقدیر از عملکرد مطلوب ورزشکاران این رشته در کشور از قهرمانی کشور در مسابقات بادی کلاسیک خبر داد و افزود: محمد مهدی رانی‌پور نماینده شایسته کشورمان در دسته قدی زیر 180 سانتی متر به مقام قهرمانی دست یافت و نشان طلا را به گردن آویخت و در جدول رده‌بندی نهایی توزیع مدال‌ها، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران قهرمان جهان شد و اسپانیا میزبان این مسابقات با یک طلا، یک نقره و یک عنوان پنجمی و یک مقام ششمی به مقام نائب قهرمانی دست یافت.
انتهای پیام/2308/غ40

93/10/10 - 18:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن