تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819805231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شهرستان دورود: عاقبت‌اندیشی مدیران اجرایی دورودی پیشرفت کشور را به دنبال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه شهرستان دورود:
عاقبت‌اندیشی مدیران اجرایی دورودی پیشرفت کشور را به دنبال دارد
امام جمعه شهرستان دورود گفت: عاقبتَ‌اندیشی مدیران اجرایی در انجام امور پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

خبرگزاری فارس: عاقبت‌اندیشی مدیران اجرایی دورودی پیشرفت کشور را به دنبال دارد



به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حجت‌الاسلام رضا حقیان عصر امروز در شورای اداری شهرستان دورود در تبیین اصول مدیریت در دین اسلام اظهار داشت: یکی از اصول مدیریتی که در دین مبین اسلام و سیره پیامبر و ائمه اطهار(ع) بر آن تأکید شده است، آینده‌نگری و عاقبت‌اندیشی در کار است.
وی با بیان اینکه در انجام کار باید ابتدا به عاقبت و نتیجه نهایی آن نگاه کرد، ادامه داد: مدیران باید در تصمیم‌گیری‌های خود نتیجه‌ای را پیش‌بینی کنند که ایران آباد را به دنبال داشته باشد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در وظایف سازمانی که بر عهده داریم، باید آینده‌نگر باشیم، در حال حاضر بسیاری از مشکلات موجود ادارات و دستگاه‌های اجرایی کشور ما متوجه عدم آینده‌نگری مدیران پیشین است و به اذعان خود مدیران آنها میراث‌دار برخی مشکلات هستند.
وی تأکید کرد: اگر مدیرانی که در حال حاضر در رأس امور قرار دارند در انجام امور عاقبت‌اندیش باشند در ادامه مسیر دستگاه‌های اجرایی اختلال ایجاد نمی‌شود و مدیران آتی بهتر می‌توانند رو به جلو قدم بردارند.
حقیان با بیان اینکه شجاعت یکی از لازمه‌های مدیران است، یادآور شد: باید در آینده‌نگری و اجرای قانون شجاعت به خرج داد و با شجاعت می‌توان تصمیم‌های درست گرفت.
امام جمعه شهرستان دورود، خواستار تلاش هرچه بیشتر مدیران این شهرستان شد و تأکید کرد: با تلاش و آینده‌نگری مدیران بر شرافت و استقلال این مملکت افزوده‌تر می‌شود.
وی با اشاره به توسعه کشور در طول 35 سل گذشته، عنوان داشت: از ابتدای عمر بابرکت انقلاب اسلامی اقدامات و خدمات بسیار خوبی انجام شده است و زمانی همه مشکلات کشور حل می‌شود که روحیه آینده‌نگری در بین مدیران حاکم شود.
حقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره ایام دهه فجر و برنامه‌های این ایام در شهرستان دورود، بیان داشت: به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها در این ایام کمیته‌هایی متشکل از دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.
وی ادامه داد: هر کمیته سعی داشته باشد، یک برنامه مؤثر و برجسته را با ابتکار اعضا برگزار کند و این کمیته‌ها برنامه‌های خود را به صورت مکتوب به دبیرخانه ستاد ارائه داده شود.
امام جمعه شهرستان دورود در پایان متذکر شد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی توجه داشته باشند در طول برگزاری برنامه‌های دهه فجر نباید روند ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی متوقف شود و یا اختلالی در آن وارد شود. انتهای پیام/85001/ذ

93/10/10 - 17:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن