تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805361396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمانشاه به عنوان قطب درماني منطقه غرب مطرح است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۲۷ب.ظ)
معاون وزير بهداشت: کرمانشاه به عنوان قطب درماني منطقه غرب مطرح است معاون غذا و داروي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت: استان کرمانشاه با توجه به ظرفيت هاي درماني خود به عنوان قطب درماني منطقه غرب کشور مطرح است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه، رسول ديناروند در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاري مشترک بين سازمان غذا و دارو، استانداري کرمانشاه و دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي و درماني کرمانشاه که با حضور معاونين استانداري برگزار شد، افزود: بايد از فرصت تاريخي عراق در جهت توسعه تجارت و گسترش مبادلات درماني و بهداشتي استفاده کنيم و استان کرمانشاه با توجه به ظرفيت هاي خود مي تواند بهترين فرصت را از اين شرايط داشته باشد.
وي با بيان اينکه فرصت کشور عراق در حال حاضر يک فرصت ويژه است، تصريح کرد: سرمايه گذاري در عراق منجر به تامين منابع ملي بلندمدت کشور ايران مي شود و ما بايد شيوه هاي سنتي را در کشور عراق تغيير بدهيم؛ زيرا چنين شيوه هايي ما را موفق نمي کند.
ديناروند با اشاره به وجود ظرفيت هاي مناسب در استان براي بحث توريسم درماني در کشور عراق گفت: بايد از اين بحث در راستاي توسعه اقتصادي استان استفاده کنيم و مي توان با احداث کلينيک هاي درماني در عراق بسياري از بيماران عراق را نسبت به وجود ظرفيت هاي درماني مناسب در استان کرمانشاه آگاه ساخت.
وي بيان داشت: در نظر داريم در سال 1394، سطح صادرات دارو و تجيهزات پزشکي به عراق را به 500 ميليون دلار برسانيم و اين موضوع با توجه به وجود زيرساخت هاي مناسب در استان کرمانشاه مي تواند يک فرصت ويژه براي اين استان تلقي گردد.

يکي از موفقيت هاي دولت يازدهم در ارائه خدمات به مردم؛ حوزه سلامت است
در ادامه اين جلسه معاون سياسي و امنيتي استانداري نيز گفت: امروز يکي از برگ هاي برنده دولت تدبير و اميد حوزه درماني و پزشکي است که خوشبختانه در اين حوزه کارهاي اساسي و بنياديني شروع شده است.
آيت ا.. آزرمي با اشاره به کارهاي خوب دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه نيز افزود: خوشبختانه امروز اين دانشگاه با وزارت بهداشت و درمان ارتباط خوبي دارد و ما از اقدامات و برنامه هاي اين دانشگاه با جديت حمايت مي کنيم.
وي گفت: استان کرمانشاه مرکز منطقه غرب کشور است و اين استان ظرفيت ها و امکانات خوبي براي ارتباط بيشتر با کشور عراق دارد.
وي بيان داشت: استان کرمانشاه در بحث توريسم درماني و بحث درمان مردم عراق نهايت اهتمام خود را بکار خواهد گرفت تا از اين فرصت براي توسعه تجارت و اقتصاد خود استفاده کند.

زيرساخت هاي استان عامل مهمي براي توسعه فعاليت هاي پزشکي است
همچنين در اين جلسه معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري نيز گفت: زيرساخت هاي خوبي در بخش هاي مختلف استان ايجاد شده اند که اين زيرساخت ها مي تواند در توسعه فعاليت هاي پزشکي و درماني استان موثر واقع شوند.
هدايت حاتمي افزود: در استان کرمانشاه، تمامي مجموعه استانداري سعي بر حمايت از برنامه هاي پزشکي و درماني استان دارند و در اين راستا استان اين آمادگي را دارد که برنامه هاي وزارت بهداشت به صورت پايلوت در استان کرمانشاه اجرا گردد.
وي با بيان اينکه استان در زيرساخت هاي علمي و پزشکي داراي امکانات خوبي مي باشد، اظهار داشت: در حال حاضر استان کرمانشاه به عنوان استان پايلوت در بحث فضاي مجازي انتخاب شده است و اولين استاني است که چنين فعاليت هاي در آن صورت گرفته است لذا زيرساخت هاي لازم براي توسعه فعاليت هاي پزشکي و درماني در استان که مي تواند به کشور عراق و منطقه غرب خدمات ارائه دهد، آماده است.
وي گفت: همچنين تا پايان سال 1300 از روستاهاي استان به اينترنت وصل مي شوند و در اين زمينه نيز به عنوان اولين استان کرمانشاه مطرح خواهد شد که اين عوامل مي توانند به توسعه علمي و پزشکي استان کمک شايان و قابل توجهي داشته باشند.
در اين جلسه تفاهم نامه همکاري مشترک بين سازمان غذا و دارو، استانداري کرمانشاه و دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي و درماني کرمانشاه در راستاي توسعه و تسهيل توليد و صادرات مواد خوراکي، آشاميدني و بهداشتي، دارو و تجهيزات پزشکي و تسهيل و تسريع در فرآيندهاي اخذ مجوزهاي بهره برداري و توليد تجهيزات پزشکي در 8 بند به امضاي معاون غذا و داروي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، معاون سياسي و امنيتي استانداري و رئيس دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن