تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819598439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رودخانه قره سو يک قابليت خوب براي شهر کرمانشاه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۳۰ب.ظ)
رودخانه قره سو يک قابليت خوب براي شهر کرمانشاه است معاون امور عمراني استاندار کرمانشاه گفت: وجود رودخانه در هر شهري يک قابليت بسيار خوب محسوب مي شود و رودخانه قره سو نيز داراي چنين ويژگي هايي است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ مجتبي نيک کردار افزود: خوشبختانه اين رودخانه حدود 8 ماه از سال پرآب است و با اتمام ساماندهي بخش هاي غربي و شرقي آن، مردم مي توانند در ماه هاي متعددي از سال که هوا مناسب است از طبيعت اين رودخانه براي گذران اوقات فراغت خويش استفاده کنند.
وي در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه روند ساماندهي قسمتي از قره سو که در کنار کمربندي غربي شهر واقع شده پيشرفت هاي خوبي داشته است و مي توان اين بخش را براي عيد نوروز آماده بهره برداري کرد تا مردم از اين فضا استفاده کنند.

*حاشيه هاي قره سو درختکاري مي شوند
معاون عمراني استاندار همچنين درختکاري حاشيه هاي قره سو را يک راهکار خوب براي هرچه زيباتر کردن اين رودخانه قلمداد کرد و گفت: اين درختان علاوه بر زيبايي، سايه گستر نيز هستند و مي توانند در فصول مختلف مورد استفاده مردم قرار گيرند.
نيک کردار همچنين با تاکيد بر لزوم احصاء هرچه سريعتر حريم قانوني رودخانه در ادامه اظهار داشت: متأسفانه طي سال هاي اخير در برخي مناطق تا کناره اين رودخانه اقدام به ساخت و ساز کرده اند که اين واحدهاي غيرمجاز بايد هر چه سريعتر شناسايي و سپس تخريب شوند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود يکي از راهکارهاي مناسب براي سالم سازي آب قره سو را ساماندهي وضعيت فاضلاب روستاهاي واقع در حاشيه اين رودخانه دانست و در ادامه اظهار داشت: آب و فاضلاب روستايي لازم است هر چه سريعتر روستاهاي واقع در حاشيه رودخانه قره سو تا شهرستان روانسر را شناسايي کرده و با تعبيه سيستم هاي ساده و ارزان قيمتي که امروزه در دنيا متداول هستند به تصفيه فاضلاب آن ها بپردازد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن