تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت بيش از 19 ميليارد ريال تسهيلات به مددجويان کميته امداد استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۱ب.ظ)
پرداخت بيش از 19 ميليارد ريال تسهيلات به مددجويان کميته امداد استان قزوين معاون حمايت و سلامت خانواده کميته امداد قزوين گفت: قطع يقين بازپرداخت به موقع اقساط تسهيلات پرداختي نقش اساسي در اعطاي تسهيلات جديد به مددجويان واجد شرايط خواهد داشت تا بدين ترتيب تعداد بيشتري از افراد از خدمات تسهيلات مالي بهره ببرند.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون حمايت و سلامت خانواده کميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين گفت: طي شش ماهه نخست سال 93دو هزار و 83 فقره تسهيلات در قالب هاي مختلف کارگشايي، کارانگيزي، محکومان و خريد مسکن شهري بيش از 19 ميليارد به مددجويان پرداخت شده است.
رضا کارگر بيان داشت: کميته امداد امام خميني (ره) در بخش هاي مختلف خدمات به محرمان و نيازمندان را به عنوان رسالت خويش در نظام اسلامي به اجراگذاشته و امروز پس از سه دهه تلاش، خدمات گوناگوني در حوزه هاي مختلف متناسب با نيازهاي جامعه هدف ارائه مي کند.
وي ادامه داد: يکي از اين سرفصل ها پرداخت کمک هزينه زندگي است که طي شش ماهه نخست سال جاري 472فقره کمک هزينه زندگي با اعتبار 475 ميليون ريال پرداخت شده که تعداد 276خانوار کمک هزينه اجاره و 190خانوار کمک هزينه لوازم سرمايشي و گرمايشي دريافت کرده اند.
معاون حمايت و سلامت خانواده کميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين اضافه کرد: معافيت سربازي مددجويان واجد شرايط يکي ديگر از خدمات حمايتي و اجتماعي بوده که طي شش ماهه نخست سال جاري در اين خصوص تعداد 115نفر براي دريافت معافيت تکفل معرفي شدند که 64نفر شهري و 46 نفر روستايي بوده اند البته علاوه بر اين تعداد 75نفر مشمول تحت حمايت امداد براي انتقال محل خدمت معرفي شدند.
وي توضيح داد: طي شش ماهه نخست سال 93دو هزار و 83 فقره تسهيلات در قالب هاي مختلف کارگشايي، کارانگيزي، محکومان و خريد مسکن شهري بيش از 19 ميليارد به مددجويان پرداخت شده است. که از اين تعداد يک هزار و 791 فقره به مبلغ 16 ميليارد ريال از محل بازپرداخت اقساط و 13 فقره از محل کمک هاي مردمي بوده است.
وي خاطرنشان کرد: طي اين مدت يک هزار و 883وام کارگشايي به مبلغ 15ميليارد و 829 ميليون ريال، 197 فقره وام کارانگيزي به مبلغ سه ميليارد و 398ميليون ريال، وام محکومان و وام خريد مسکن شهري پرداخت شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن