تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819028307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زائرين عتبات عاليات سرپرستي بيش از 100 يتيم را در استان ايلام عهده دار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۱۷ب.ظ)
زائرين عتبات عاليات سرپرستي بيش از 100 يتيم را در استان ايلام عهده دار شدند مدير کل کميته امداد امام خميني(ره) استان ايلام گفت: زائرين عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني که براي سفر به کشور عراق به استان ايلام آمده بودند سرپرستي بيش از 100کودک يتيم را در اين شهرستان عهده دار شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي حسين احمدي بيان داشت: کميته امداد اين استان در ايام اربعين حسيني در پايانه مرزي و همچنين شهر مهران در کنار ايستگاه هاي صلواتي اقدام به راه اندازي پايگاه هاي طرح اکرام نمود.
وي افزود: از اين طريق زائران نيکوکار سرپرستي 106 کودک يتيم را در اين استان عهده دار شدند.
احمدي همچنين گفت:در اين ايام علاوه برشناسايي اين تعداد حامي از سوي زائران عتبات عاليان در مرز مهران و شهر ايلام مبلغ 250 ميليون ريال کمکهاي نقدي زائرين جمع آوري شد.
وي همچنين به کمک هاي مختلف اين نهاد به زائرين عتبات عاليات در مرز مهران اشاره کرد و گفت: همزمان با حضور خيل عظيم زائران حسيني در مرز بين المللي مهران جهت سفر به عتبات عاليات اين نهاد با توجه به وظيفه انساني و امدادگري خود جهت کمک رساني و پذيرايي از زائران حسيني وارد عمل شد.
وي افزود: دراين زمينه اين نهاد بالغ بر 4 ميليارد ريال اختصاص داده که اين مبلغ صرف تهيه و توزيع غذا براي زائران عتبات عاليات که در ايام اربعين از طريق مرز مهران به شهرهاي عتبات عاليات در عراق تردد داشته اند شده است.
وي افزود: از اين مبلغ حدود 3 ميليارد ريال آن کمکهاي مردم و افراد خير و نيکوکار استان بوده که بصورت نقدي و يا مواد غذايي به ستادها و ايستگاههاي صلواتي در شهر مرزي مهران و يا ديگر شهرستانهاي استان تحويل شده است.
احمدي ادامه داد: همچنين به منظور راه اندازي ايستگاه صلواتي شبانه روزي و تهيه و توزيع غذا بين زائرين بيش از 1 ميليارد و 250 ميليون ريال از سوي کميته امداد اختصاص داده شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن