تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819696979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقیف سواری زانتیا با 240 كیلومتر سرعت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توقیف سواری زانتیا با 240 كیلومتر سرعت خبرگزاری پانا: سواری زانتیا با سرعت غیر مجاز 240 كیلومتر در ساعت توسط تیم پلیس راه اردستان اصفهان متوقف و روانه پاركینگ شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۰ دي ساعت 12:25

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ "رضا رضایی" رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان اظهار داشت : تیم كنترل سرعت پلیس راه اردستان حین كنترل خودروهای عبوری در محور كاشان به اردستان، یك دستگاه سواری زانتیا رابه علت سرعت غیر مجاز متوقف كردند. وی با بیان اینكه خودروی مذكور با سرعت غیر مجاز 240 كیلومتر در ساعت در حركت بود افزود : بر همین اساس خودروتوقیف و روانه پاركینگ شد. این مقام مسئول خاطر نشان كرد: براساس بند د ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، راننده خودرو جهت شركت در كلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن