تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنجال مناظره های تلویزیونی در سال 88


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جنجال مناظره های تلویزیونی در سال 88
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سازمان بسیج مستضعفین یکی از زمینه های بروز فتنه 88 را مناظره های تلویزیونی ناصحیح دانست که نامزدهای انتخابات در آن به یکدیگر هتاکی کرده و با سیاه نمایی خدمات 30 ساله نظام را زیر سئوال بردند.
خبرآنلاین: رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سازمان بسیج مستضعفین یکی از زمینه های بروز فتنه 88 را مناظره های تلویزیونی ناصحیح دانست که نامزدهای انتخابات در آن به یکدیگر هتاکی کرده و با سیاه نمایی خدمات 30 ساله نظام را زیر سئوال بردند. حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون در گفتگو با خبرآنلاین، با بیان اینکه نباید سران فتنه را در داخل کشور بدانیم ، ادامه داد: سران اصلی فتنه استکبار ، اسرائیل ، انگلیس  و اتاق های فکری بود که برای انجام این عملیات در غرب تشکیل شده بود و کسانی که در داخل به عنوان فتنه گر مطرح هستند، پیاده نظام های اجرای فتنه هستند که خواسته یا ناخواسته در نقشه عملیاتی دشمن قرار گرفتند. رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون با اشاره به زمینه های ایجاد فتنه 88 خاطرنشان کرد: شبهه افکنی نسبت به سلامت انتخابات، تشکیل کمیته صیانت از آراء وزیر سئوال بردن ناظران، مجریان انتخابات و استقلال کشور، اتهام زنی، هتاکی و سیاه نمایی خدمات 30 سال نظام در مناظره های انتخاباتی، پرچمداری برخی نزدیکان مسئولان کشور در ستادهای تبلیغاتی کاندیدای خاص، اعلام پیروزی زودهنگام قبل از اعلام نتیجه انتخابات ، عدم تبعیت از قانون و در نهایت اعلام تهمت تقلب به نظام به عنوان رمز عملیات شورش های خیابانی را می توان به عنوان اصلی ترین عوامل به وجود آورنده این فتنه دانست. رضایی تصریح کرد: نظام و مقام معظم رهبری نهایت سعه صدر را در قبال کاندیدای معترض به نتیجه انتخابات انجام دادند و در جلسه ای به موسوی فرمودند حرکتی که شما شروع کرده اید، شاید شروعش با شما باشد اما نمی توانید از ادامه آن جلوگیری کنید . وی با بیان اینکه عده ای امروز مدعی این هستند که فتنه دعوای شخصی بین موسوی و احمدی نژاد بوده است، گفت: سئوال ما از این افراد این است که پس چرا از این به اصطلاح آن ها دعوای شخصی آمریکا، اسرائیل و انگلیس خوشحال شدند و اتفاقاتی که در سال 88 افتاد دقیقا همان چیزی بود که آثار آن را می توان در انقلاب های رنگی مشاهده کرد. وی تصریح کرد: فتنه خط قرمز نظام است و باید با همه افراد و گروه‌هایی که حتی پس از نماز جمعه رهبر معظم انقلاب بیانیه و فراخوان دادند و  منجر به کشته شدن مردم بی گناه شدند، برخورد جدی و انقلابی کرد. رضایی با بیان اینکه مردم کسانی را که شیرینی موفقیت نظام در برگزاری یک انتخابات باشکوه و حداکثری را در کام آن ها تلخ کردند را هرگز نمی بخشند، تاکید کرد: اگر فتنه اتفاق نمی افتاد در عرصه بین الملل نیز بیشتر از گذشته می توانستیم میدان داری کنیم. رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون یاد آور شد: آخرین تیری که دشمن در فتنه رها کرد و همان باعث شعله ور شدن خشم مردم علیه فتنه گران مورد حمایت استکبار شد و زمینه رقم خوردن حماسه خودجوش 9 دی را به وجود آورد، هتک حرمت بیرق امام حسین (ع) در روز عاشورا بود، چراکه مردم ایران همه عزت خود را از وجود سیدالشهدا (ع) می دانند و به همین دلیل دیگر نتوانستند تحمل کنند. وی با بیان اینکه در نهم دی مردم ایران اوج اسلامیت و جمهوریت نظام را به نمایش گذاشتند ، تاکید کرد: امروز در 9 دی 93 نیز پیام ما این است که از همه مسئولان کشور می خواهیم که به هیچ عنوان اجاز ندهند که فتنه گران در کشور میدان داری کنند و خواستار محاکمه آن ها هستیم.




تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن