تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818861099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور اساتید مبرّز دانشگاه مطرح شد مهمترین محورهای نشست «آثار و ابعاد دکترین نظامی جدید روسیه» در


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور اساتید مبرّز دانشگاه مطرح شد
مهمترین محورهای نشست «آثار و ابعاد دکترین نظامی جدید روسیه» در خبرگزاری فارس
نشست بررسی ابعاد و آثار دکترین نظامی روسیه و رابطه آن با رقابت‌های بین‌المللی با حضور اساتید دانشگاه و کارشناسان خبره این حوزه در فارس برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مهمترین محورهای نشست «آثار و ابعاد دکترین نظامی جدید روسیه» در خبرگزاری فارس



به گزارش گروه بین الملل و سیاست خارجی فارس، در این نشست جهانگیر کرمی استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و کارشناس ارشد مسائل روسیه و محمود شوری مدیرگروه مطالعات اوراسیا، پژوهشگر مسائل روسیه، آسیای مرکزی و قفقاز مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص آثار و ابعاد و همچنین زمینه های دیپلماتیک،‌ امنیتی،‌ اقتصادی و تسلیحاتی دکترین جدید نظامی روسیه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عناوین مهمترین محورهای بحث شده در این نشست به شرح زیر است: -تعریف دکترین نظامی و تفاوت آن با سند رسمی -تفاوت سندهای اعلامی و سندهای منتشره شده -سوابق دکترین نظامی در شوروی سابق و روسیه -دلایل انتشار دکترین نظامی روسیه در شرایط کنونی -تفاوت دکترین‌های نظامی منتشر شده در روسیه -سطح تهدیدهای روسیه توسط ناتو و بالعکس؟ -سلاح هسته‌ای و اقدام پیشدستانه -تاثیرات فروپاشی شوروی بر روی روسیه و کاهش اقتدار - روسیه و کاهش آستانه هسته‌ای این کشور در رویارویی با غرب - چرا روسیه صراحتاً از بکارگیری سلاح هسته‌ای در برخورد با تهدیدات سخن می‌گوید -اقدامات ایالات متحده در کاهش موازنه قدرت به نفع خود و تضعیف روسیه -توانایی روسیه بر تاثیرگذاری در شرق اوکراین -جنگ سرد و عدم اتمام آن برای روسیه و آمریکا -مشکلات اقتصادی روسیه -شرکای اقتصادی و سیاسی و نظامی روسیه -خطرات بالقوه و بالفعل روسیه و چین برای آمریکا -اقدامات اتحادیه اروپا در تضعیف روسیه - آیا چین خطری برای روسیه محسوب می‌شود؟ - دکترین نظامی روسیه تا چه اندازه معطوف به خطر چین است؟ - فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران از رقابت بین قدرت‌ها؟ مشروح مباحث مطرح شده در نشست «آثار و ابعاد دکترین نظامی جدید روسیه» متعاقبا منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/
 

93/10/10 - 09:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن