تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820627794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از آثار خبري برتر در مسابقه راپمي تقدير شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۹:۲۷ق.ظ)
از آثار خبري برتر در مسابقه راپمي تقدير شد در پايان کارگاه آموزشي تخصصي محيط زيست دريايي و نقش اصحاب رسانه در تنوير افکار عمومي از آثار برگزيده خبري با موضوع حفاظت از محيط زيست خليج فارس و درياي عمان (راپمي) تقدير شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان حفاظت محيط زيست، در پي فراخوان 25.8.93 مبني بر ارسال آثار برجسته خبرنگاران رسانه هاي گروهي در قالب گزارش، يادداشت، مقاله و اخبار در حوزه حفاظت از محيط زيست درياي عمان و خليج فارس از آثار برگزيده درکارگاه تخصصي محيط زيست دريايي و نقش اصحاب رسانه در تنوير افکار عمومي که با حضور پروين فرشچي، معاون دريايي سازمان حفاظت محيط زيست، حسن محمدي، هماهنگ کننده سازمان منطقه اي حفاظت از محيط زيست دريايي (راپمي) و تعدادي از مديران حوزه معاونت دريايي سازمان حفاظت محيط زيست برگزار شد ر مديريت سواحل و تالاب هاي ساحلي برگزار شد، تجليل به عمل آمد.
بر اساس اين گزارش، اسامي برگزيدگان به شرح ذيل مي باشد
رتبه اول به طور مشترک زهرا کشوري از روزنامه ايران با اثري به نام حراج بزرگترين جزيره خليج فارس در سال هاي گذشته، کيوان هوشمند، مدير مسوول پايگاه خبري ديدبان محيط زيست و حيات وحش با اثري به نام آلودگي خليج فارس توسط سکوهاي نفتي مستقر در پارس جنوبي شدند.
رتبه دوم اين مسابقه نيز بصورت مشترک توسط نادره وائلي زاده از روزنامه همشهري استان خوزستان با اثري به نام آيا قاتل سرخ در خوزستان ماندني مي شود شد و مهدي آييني از روزنامه جام جم با ياداشتي به نام مانگرو، جنگل فراموش شده را کسب شد.
ترانه هراتيان از باشگاه خبرنگاران با اثري به نام خليج فارس خشکيده تنها لکه سبز خود را به نظاره نشسته است و رامين نعمتي از روزنامه گسترش صمت با گزارشي به نام الگوي جديد تعادل اکولوژيک براي حفظ محيط زيست خليج فارس بطور مشترک رتبه سوم اين مسابقه را به خود اختصاص دادند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن