تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران امروز به يک قدرت منطقه‌اي تبديل شده ‌و واقعيت‌هاي منطقه اين مسئله را نشان داده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ دي ۱۳۹۳ (۲۲:۵۱ب.ظ)
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي : ايران امروز به يک قدرت منطقه‌اي تبديل شده ‌و واقعيت‌هاي منطقه اين مسئله را نشان داده است نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اقتدار و عزت ملت ايران سبب اقتدار مسلمانان در سراسر جهان شده است و مردم سوريه و مردم مظلوم غزه اقتدار و عزت خود را از اقتدار ملت ايران مي‌دانند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي که در بزرگداشت حماسه 9 دي در مدرسه فيضيه قم سخن مي‌گفت، اظهار داشت: ملت تاريخ‌ساز ايران روز نهم دي ماه را به عنوان يک نماد و تابلوي روشن و عزت آفرين گرامي مي‌دارد و آن را فرا روي ديگر ملت‌هاي جهان قرار مي‌دهد.
وي افزود: با رهبري و مديريت ناخدا و محور انقلاب اسلامي، راه براي خلق حماسه بزرگ سياسي در انتخابات سال 1388 با مشارکت و حضور نزديک به 40 ميليون نفر از ملت ايران فراهم آمد و برگ زريني از اقتدار ملي را خلق کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمدحسن ابوترابي‌فرد تصريح کرد: در انتخابات 88 نظام جمهوري اسلامي از همه ظرفيت‌هاي قانوني براي برگزاري انتخابات صحيح و درست استفاده کرد اما عده‌اي پس از انتخابات سعي کردند تا از ادبيات دوران انتخابات استفاده کنند در همين راستا، رهبر معظم انقلاب به‌عنوان نگهبان قانون اساسي و راي مردم، همگان را به رعايت قانون دعوت کردند و به عنوان فصل الخطاب، راهکاري را براي بروز از تنگناي پيش آمده، ارائه کرده و درخواست دبير شوراي نگهبان را اجابت کردند.
ابوترابي‌فرد افزود: اقتدار و عزت ملت ايران سبب اقتدار مسلمانان در سراسر جهان شده است و مردم سوريه و مردم مظلوم غزه اقتدار و عزت خود را از اقتدار ملت ايران مي‌دانند.
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نپذيرفتن سخن رهبري به عنوان فصل الخطاب از سوي برخي افراد در سال 88، اظهار داشت: اين عده پس از نپذيرفتن سخن مقام معظم رهبري، دست به اردو کشي خياباني زدند؛ نتيجه اين اردوکشي و نپذيرفتن سخن رهبر معظم انقلاب، آسيب ديدن جايگاه جمهوري اسلامي در جهان و لطمه به عزت و اقتدار ايران اسلامي بود. من سئوال مي‌کنم که نپذيرفتن نظر رهبري، آيا ملت ايران را در يک موضع بر‌تر قرار مي‌داد و راه را براي موفقيت ما در مذاکرات هسته‌اي هموار مي‌کرد يا زمينه آسيب و شکاف‌هاي اجتماعي و از بين رفتن سرمايه اجتماعي را فراهم کرد؟
وي تاکيد کرد: امام علي (ع) مي‌فرمايد شايسته‌ترين فرد براي رهبري امت اسلامي کسي است که در فهم دين توانا و کارآمد باشد و در اداره امت، اقتدار کامل داشته باشد؛ من در هزاران چهره دانشگاهي و حوزوي، کسي را پيدا نکردم که در اقتدار و علم و توانايي رهبر معظم انقلاب در مديريت جهان اسلام در اين عصر سلطه، ترديدي داشته باشد.
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مطالبات مردمي، گفت: ملت ايران موضع سران فتنه را در نپذيرفتن نظر رهبري و اردوکشي خياباني و تضعيف جمهوري اسلامي ديدند و به اين نتيجه رسيدند که بايد دشمن را با حضور گسترده خود منکوب کنند.
ابوترابي‌فرد تصريح کرد: دستاورد حماسه بزرگ نهم دي ماه، حماسه 22 بهمن ماه 88 بود و ملت بزرگ ايران در کنار رهبر ايران ايستادند و بر اصول و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي پاي فشردند و دستاورد ديگر آن خلق نهم دي ماه ديگري در 24 خرداد ماه 1392 بود و اگر مديريت و رهبري و هدايت مبتني بر حکمت و اقتدار رهبر عاليقدر انقلاب اسلامي و ايستادگي ملت بزرگ ايران در کنار رهبر خويش نبود، اين دستاورد‌ها به دست نمي‌آمد.
وي خطاب به سران فتنه و مديران آن خاطرنشان کرد: کمترين خواسته ملت اين است که سران فتنه نسبت به آنچه انجام داده‌اند، پاسخ دهند.
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه اگر حوادث 88 نبود، قطعنامه‌هاي شوراي امنيت عليه ايران صادر نمي‌شد،‌ تصريح کرد: ايران امروز به يک قدرت منطقه‌اي تبديل شده ‌و واقعيت‌هاي منطقه اين مسئله را نشان داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن