تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804021999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گران‌ترین و لوکس ترین هتل دنیا با وسایل از جنس طلا + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
گران‌ترین و لوکس ترین هتل دنیا با وسایل از جنس طلا + تصاویر اعراب، و به طور اخص شیوخ متمول عرب، از دیرباز علاقه فراوانی به تجملات داشته‌اند. حتی در قدیمی‌ترین روایات اعراب هم افراد متمول، میل شدیدی به تجمل گرایی داشته‌اند.


گران‌ترین و لوکس ترین هتل دنیا با وسایل از جنس طلا
شاید در این دوره از تاریخ دیگر ساختن کاخ‌هایی مانند ۱۰۰۰ سال پیش غیر منطقی بیاید، اما واقعیت آن است که این اقوام تاریخی، هنوز هم علاقه خود به تجملات به خصوص "طلا" را از دست نداده‌اند. در مقاله فارنت، سفری به یکی از لوکس‌ترین سوئیت‌های هتل ۷ ستاره "برج‌العرب" دبی، که تقریباً گران‌ترین هتل دنیا محسوب می‌شود داریم. همانطور که در عکس‌های پیش رو خواهیم دید، به شکل عجیب و مفرطی در ساخت این هتل، از طلا و متریال‌های گران قیمت استفاده شده‌است. تا جایی که این سوال در ذهن به وجود می‌آید؛ "این همه خرج با چه هدفی؟". عکس‌ها و توضیحاتی که در ادامه از این هتل خواهید خواند، حاصل سفر عکاسی به نام "الکس چبان" به دوبی و این هتل است. امروز دیگر می‌توان گفت که این هتل بادبان شکل، به نماد دبی تبدیل شده‌است. البته هتل‌های جدید‌تری هم در دبی ساخته شده‌اند، اما همچنان ویژگی‌های عجیب این هتل، باعث قرار گرفتن آن در مرکز توجه توریست‌ها می‌شود. برج‌العرب ۲۰۲ اتاق لوکس دوبلکس با تمام امکانات دارد. قطعاً هرکسی توانایی گرفتن اتاق در این هتل را ندارد.
 گران‌ترین و لوکس ترین هتل دنیا با وسایل از جنس طلا
سوئیت‌هایی که قرار است درباره آنها صحبت کنیم، در بروشور هتل با نام "سوئیت‌های دو خوابه رویال" نام گذاری شده‌اند و در بالاترین طبقه هتل قرار دارند. این سوئیت‌ها دارای آسناسور اختصاصی هستند. از همان ورودی سوئیت، تکلیف مسافر روشن می‌شود. در ساخت و یا پوشش تک تک اجسام داخل سوئیت از طلای ۲۴ عیار استفاده شده است. چیزی که در اتاق نشیمن خودنمایی می‌کند، نه آباژورها و یا ستون‌های طلایی، بلکه تلوزیون آن است. این تلویزیون به صورت سفارشی توسط ال جی ساخته شده و در ساخت قاب دور آن از طلا استفاده شده است. به نظر شما قاب طلایی، تاثیری بر روی چیزی که از تلویزیون می‌بینند دارد.
 گران‌ترین و لوکس ترین هتل دنیا با وسایل از جنس طلا
روزانه چیزی حدود ده هزار شاخه گل رز در این هنل استفاده می‌شود. هتل برای این کار تیم اختصاصی گل کاران خود را دارد. یک سرویس بهداشتی کوچک (!) هم در کنار اتاق نشیمن قرار دارد، که به هر چیزی شباهت دارد، جز سرویس بهداشتی! حتی شیر آب هم از طلای ۲۴ عیار ساخته شده‌است.
گران‌ترین و لوکس ترین هتل دنیا با وسایل از جنس طلا
همانطور که می‌بینید، حتی نرده‌های پله‌ها هم از طلا هستند. اتاق پذیرایی بزرگی هم در وسط سوئیت قرار دارد. در کتابخانه سوئیت، کتاب‌ها و مجلاتی از موفقیت‌های امارات وجود دارد. البته کاتالوگ پورشه هم در کنار آنها است.
گران‌ترین و لوکس ترین هتل دنیا با وسایل از جنس طلا
در بالای تخت اتاق خواب آیینه‌ای بزرگ بر روی سقف قرار گرفته است. شکل این اتاق خواب من را یاد داستان‌های هزارویک شب می‌اندازد. در کنار هر اتاق خواب، یک سرویس حمام و جکوزی قرار دارد. حمام و جکوزی این اتاق خواب، به شکل سنتی و مورد علاقه اعراب ساخته شده‌است. حتی در ساخت سشوار هم از طلا استفاده شده‌است.
گران‌ترین و لوکس ترین هتل دنیا با وسایل از جنس طلا
بلاخره یک وسیله غیر طلایی پیدا شد. آی‌مک اپل تنها وسیله‌ایست که بدون تفاوت با دنیای بیرون همانطور که هست در این سوئیت قرار دارد. البته به نظرم طبیعی است که اپل به حماقت‌های بی پایان سازندگان هتل تن نداده است. راستی ضروف غذا خوری هم از طلا و نقره بی بهره نیستند.
گران‌ترین و لوکس ترین هتل دنیا با وسایل از جنس طلا
و البته یک اتاق کار جمع و جور (!) هم در این سوئیت قرار دارد. راستی این همه طلا چه تاثیر مثبتی بر روی مسافر دارند؟ اگر این تجملات نبودند، تفاوتی در رفاه و آسایش مسافر به وجود می‌آمد؟ به نظر شما این هتل نماد یک تحجر بزرگ در قرن بیست و یکم نیست؟ صبحانهاخبار مرتبط:زیباترین هتل های جهان در این کشورها قرار دارند + تصاویرمجلل ترین هتل ایران شبی 2 میلیون تومان! +عکسهتل هوشمند ایرانی/ قیمت گران‌ترین اتاقهتل گرانقيمت "زيرآبي" در مالديو + عکسدیوانه کننده ترین هتل های دنیا +عکس

سه شنبه 9 دی 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن