تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819460182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری هواداران و مخالفان علی کریمی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: درگیری هواداران و مخالفان علی کریمی
تصمیم علی کریمی برای کناره گیری از تیم ملی فوتبال، جنجالی میان هواداران و مخالفان او به پا کرده است.
آفتاب: کریمی دیروز در اردوی تیم ملی حاضر نشد و همراه با کاروان ایران به استرالیا نرفت. او تصمیمی عجیب در این مورد گرفت و فرصت حضور در جام ملت های آسیا به عنوان مربی تیم ملی را نادیده گرفت. پس از این تصمیم، هواداران فوتبال واکنش های متفاوتی نشان دادند. عده ای از هواداران علی کریمی این کار او را تحسین کردند و مخالفانی هم بودند که از کریمی انتقاد کردند.

اما نکته جالب، درگیری لفظی هواداران کریمی با مخالفان او بود که در شبکه های اجتماعی و سایت ها به اوج رسید. هواداران کریمی که عاشقانه او را دوست دارند، به هر کامنتی که از سوی مخالفان ارسال می شد واکنش تند نشان می دادند و درگیری های لفظی زیادی بین آن ها ایجاد شد. اما در این میان تعداد زیادی از هواداران و مخالفان هم نظر خود را به صورت منطقی مطرح می کردند؛ بدون اینکه به کسی بی احترامی کنند.

یکی از منتقدان کریمی در بخش کامنت اخبار خبرآنلاین نوشت: «اینه تفاوت شهریار و کریمی ... تا کمی سختی دید بجای مقاومت و مبارزه، فرار رو به قرار ترجیح داد ... زمان بازیگریش هم بیشتر عمر مفیدش رو توی فوتبال ضعیف امارات گذروند و حاضر نبود بره اروپا و سختی زیادی بکشه.»

منتقد دیگری هم نوشت: «من یک پرسپولیسیم. خدا شاهده از روزی که اعلام شد علی کریمی مربی تیم ملی شده می شد حدس زد که از این کارها می کنه. آقای کریمی از نظر فنی عالی بودی ولی اخلاق نداری. همش با همه درگیر می شی جای اینکه کنار تیم باشی به تیم کشورت کمک کنی و از تجربه کروش استفاده کنی مثل بچه های ۲ ساله قهر می کنی که چی بشه مثلا؟» منتقد دیگری هم برای کریمی نوشت: «با این کارت دیگه هیچ مربی رو تو حساب نمی کنه و انتخابت نمی کنه.»

به گزارش خبر آنلاین، اما در صفحه اینستاگرام علی کریمی هم صحنه شلوغی برای مجادله هواداران و مخالفان کریمی ایجاد شده بود. یکی از منتقدان کریمی در صفحه اینستاگرام او نوشت: «لحظه ترک کردن تیم،یعنی در لحظه اخر این کارو کردن اصلا به نفع تیم ملی نبود. ایشون اگر فکر تیم ملی بود تشنج ایجاد نمی کرد اول بسم الله، والا، سواد و مدرک مربی گری نداره می خواد پا به پای مربی کریس رونالدو و وین رونی وایسه و رو نیمکتم بشینه....» اما کاربری دیگر به دفاع از کریمی پرداخت: «ﻋﻠﻲ ﻛﺮﻳﻤﻲ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻭ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺯﻭﺭ ﺑﻪ ﺗﻴﻢ ﻣﻠﻲ ﻧﭽﺴﺒﻮﻧﺪ. ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ اﻭﻣﺪﻥ ﺩﻧﺒﺎﻟﺶ ﺣﺎﻻ ﻫﻢ ﻛﻪ ﻓﻬﻤﻴﺪ ﻗﺼﺪﺷﻮﻥ ﺧﻴﺮ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﻭﻝ ﻛﺮﺩ اﻭﻣﺪ.» کاربر دیگری در دفاع از کریمی نوشت: «این خیلی مرد بودن لایق توست علی آقا ... یعنی از منفعت خود واسه حق گذشتن مردونگی می خواد ... افتخار می کنم طرفدار تیمی هستم که اسطورش شمایین.»




تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن