تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819828079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه الوند: 9 دی تجلی بیعت مردم با ولایت است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه الوند:
9 دی تجلی بیعت مردم با ولایت است
امام جمعه الوند گفت: 9 دی ماه تجلی بیعت مردم با ولایت و روز ناکامی توطئه دشمنان است.

خبرگزاری فارس: 9 دی تجلی بیعت مردم با ولایت است



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی طهماسبی در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که عصر امروز با حضور مسئولان و عموم مردم شهر الوند در مسجد رسول اکرم (ص) برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ما انفجار نور بود و جمهوری اسلامی ایران صادرکننده انقلاب است اما خیلی‌ها این را درک نمی‌کردند و می‌گفتند مملکت ما نسبت به دنیا کوچک و ناچیز است.
وی افزود: دشمن بعد از پیروزی انقلاب به این نتیجه رسیده بود اگر اسلام در ایران حاکم شود چه خطر بزرگی برای آنها دارد، از هر راهی برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کردند و یکی از این حوادث فتنه بزرگ 88 بود.
امام جمعه الوند ادامه داد: 9 دی ماه تجلی بیعت مردم با ولایت و روز ناکامی توطئه دشمنان است و از روزهای شاخص در انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با ولایت و مقام معظم رهبری است.
طهماسبی بیان کرد: مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی در این روز وقتی متوجه شدند که مبانی دینی، اسلامی و ارزش‌های نظام به عنوان مشترکات اساسی ملت دستخوش توهین و لطمه شد، با لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب خودجوش به صحنه آمدند و حماسه 9 دی را خلق کردند.
وی عنوان کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در نمایش روز 9 دی سال 88 نشان داد که مردم و ملت قهرمان ایران با وجود سلیقه‌های مختلف سیاسی اما در برابر مبانی و اصول اساسی نظام دارای وجه مشترک هستند.
امام جمعه الوند اضافه کرد: مردم با هوشیاری و بصیرت خود چشم فتنه را کور کردند و دشمنان و دوستان داخلی استکبار فهمیدند ملت ایران بیدار و ولایت‌مدار هستند.
گفتنی است نظیر چنین مراسمی در شهر محمدیه برگزار شد.
انتهای پیام/2667/

93/10/09 - 19:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن